Amersfoort

Moontan

Moderator
Medewerker
plaats: Amersfoort
provincie : Utrecht
wie : niet bekend
wat : consumenten vuurwerk
waar : locatie: voetbalveld Olympia, Olympus 20 te Amersfoort.
tijd : 21:00 uur

Steef-Kaboom

Registered User
HD video Amersfoort (Royal-Vuurwerkshow Riezebos) 31-08-13

Net weer een heerlijk showtje gezien met oa de Garden of eden en vele cakes uit de 25 grams serie van Royal fireworks!!

Kijk die Dmenrapstar staan dan!

Foto-FEPCQAHH-D.jpg

Foto-OZ6DFUWJ-D.jpg

Foto-YGORQEDJ-D.jpg

Dank aan Royal Fireworks en Vuurwerk Riezebos!

Rolla78

Registered User
Was zeker een lekker showtje! Liep goed door en er was duidelijk niet bezuinigd op de cakes. Ik dacht al wat te herkennen uit de galaxy collectie.

Was het wachten zeker waard!

USRRobiwan

Registered User
Niks aan te merken op de hoeveelheid maar ik heb wel wat opbouwende kritiek aan de pro's; De timing voor de overgangen mag wel iets beter, misschien enkele seconden pauze inlassen tussen de secties? Ook vraag ik mij af waarom er altijd waaier cakes op twee buitenste posten zet in niet een speciale W shaped post in het midden waardoor de effecten beter tot hun recht komen.

dmenrapstar

Registered User
Niks aan te merken op de hoeveelheid maar ik heb wel wat opbouwende kritiek aan de pro's; De timing voor de overgangen mag wel iets beter, misschien enkele seconden pauze inlassen tussen de secties? Ook vraag ik mij af waarom er altijd waaier cakes op twee buitenste posten zet in niet een speciale W shaped post in het midden waardoor de effecten beter tot hun recht komen.

De vraag van de klant is altijd waar je mee te maken hebt. De waaiers aan de buitenkanten zorgt voor een breder effectbeeld. Zijn allemaal keuzes die je moet maken :)

P.S. Steef... die foto... jammer! :p

Bovenaan