Amazing Fan

FPM ProductBOT

Registered User
1000_Katan_AmazingFan100_new_2014_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Amazing Fan[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1000[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]100[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 11/12/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

sprinkhaan

Registered User
!! Zo dat gaat behoorlijk los met deze bak.
Maar ging deze zoals bedoeld was, leek bijna wel of alles tegelijk ging op sommige momenten.

D

Deleted member 17038

Guest
Het is gewoon een hele snelle alles of niets bak. Misschien voor sommige mensen te snel en voor anderen een dikke finale voor de finale. Nogmaals x2

Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb nog eens goed zitten kijken. Per post zie je 2 cakes tegelijkertijd de lucht in gaan. Vandaar ook de korte tijdsduur. Ook de afbeelding van de cake lijkt te laten zien dat je per cake maar een halve waaier hebt. Hoe dit concept tijdens een jaarwisseling uitpakt zal mij benieuwen. Ik heb met de demo helaas geen foto's gemaakt van de producten. Is er iemand anders die kan bevestigen dat 2 cakes 1 waaier maken?

painkiller

Registered User
Dat kan ik.
Ik heb zelfs een foto
782b893a5449d3acb3058c873b1ec819.jpg

Je ziet onderin dat het 4 cakes zijn en dat ze iets in (halve) waaiervorm staan.

Laatst bewerkt:
R

Ronny Vos

Guest
Klopt helemaal het zijn 4 keer een 25shots.

Een 100shots fan cake maar zoals DJhekk schreef in stukken verdeeld.

Onze leverancier kwam met dit idee.

Moontan

Moderator
Medewerker
135 euro is in verhouding net zo duur als de gemiddelde cakeboxen van andere importeurs.
Met de prijs is dus niets mee.
Deze cakebox is echter in een halve minuut voorbij omdat ie mega snel is.
Het is een keuze die je moet maken.
Ik vind alle nieuwe cakeboxen van katan geweldig.
Ik ga er dit jaar zeker 1 aanschaffen, mijn keuze is gevallen op de Spanish fan Style.

ThunderBall

Registered User
Lijkt me wel heel vreemd bij "normaal"gebruik.

Lijkt me dat ze er maar gewoon vanuit gegaan zijn dat iedereen doorlont, doe je dat niet dan blijft er volgensmij niet veel meer van over.

Verder vind ik het een mooi concept zo kan je nog dikkere waaiers/I shape cakes maken, bij deze gaan iedere keer 10 goede shots tegelijk de lucht in.

Normaal ben ik niet zo van erg super snel groot vuurwerk maar deze heeft me aan het twijfelen gebracht, ik vind het een mooi finale blok voor een klein (doorlont) showtje en het finale deel mag best wat kosten.

Ik ben het dus wel met Moontan eens, het ziet er allemaal erg goed uit van Katan dit jaar (ben geen Katan fan), ik ga wel eerst wat consumentenshows bezoeken voor ik 'm bestel, maar als ie zo goed presteert als op de filmpjes van de winkeliers demo denk ik dat deze box een grote kans heeft om mijn finale box te worden dit jaar.

Het plan voor mijn finale is dus deze Amazing Fan (Katan) of de Secret Temptation (Rubro), ik ben er nog niet uit.:huh:

D

Deleted member 17038

Guest
Maar hoe moet je deze doorlonten? Het lijkt mij namelijk zo dat eerst cake a zich leeg schiet en daarna pas de andere helft in cake B. Of zit er een ingenieus systeem in waardoor zowel rij 1 van A naadloos aansluit op rij 1 van B? Ik kan me nog voorstellen dat de hoofdlont van A en B naast elkaar zitten. Maar wat als je aansteeklontje B in een keer aankrijgt en je staat vervolgens met A nog 6 seconden te prutsen? Ik vind de effecten prachtig maar het concept een beetje zorgwekkend. Als je electronisch schiet zijn de extra mogelijkheden wel gaaf vind ik. In het midden past bijvoorbeeld nog een andere snelle salvo cake.

ThunderBall

Registered User
Hoe het precies werkt qua doorlonten is mij ook nog niet duidelijk, ik heb ze nog niet gezien in het echt, wel zie ik enige vertraging per salvo van 10 shots, 5 shots van de 10 gaan net wat sneller omhoog dan de andere 5 (miniem verschil), dit lijkt dat het gewoon 2 waaiers door de helft verdeeld zijn die gekoppeld worden met schietlont en dan eerst zeg maar waaier 1 de lucht in gaat en dan direct waaier 2 erachter aan, ook weer gekoppeld tot 1 waaier en gekoppeld aan de reserve lont van waaier 1, zoiets denk ik.:huh::smiling:

D

Deleted member 17038

Guest
Komt ook door electronisch schieten dat je ze nu zo ziet gaan. De eerste rij van A+B en C+D gaan wel perfect tegelijkertijd. Je ziet in andere filmpjes dat sommige cakes niet af gaan en vervolgens doet die post gewoon weer mee als de volgende cake aan de beurt is.

Bovenaan