Alphen aan de Rijn AFGELAST

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
15September vuurwerk te Alphen aan de Rijn

plaats : Alphen aan de Rijn
Provincie : Zuid Holland
wie : Katan vuurwerk
wat : consumenten
waar : parkeerdak Aarhof
tijd : omstreeks 22.00 uur

jaspertjuh

Registered User
Re: Alphen aan de Rijn

Vorig jaar waren er welgeteld 3 mensen die deze show bezochten (nee, niet 3 bekenden, gewoon 3 mensen in totaal! :nuts:).

Dit jaar ben ik er ook weer bij, gewapend met camera. De beelden zullen in de loop van volgende week op pyroplaza.nl staan. :cheesy:

nitraat4life

Registered User

Meen je dat serieus? 3 Man ? Hoe kan dat dan is het wel een beetje de moeite waard?

Laatst bewerkt:

jaspertjuh

Registered User

Het word bijna nergens aangekondigd waardoor niemand echt weet dat het eraan komt behalve mensen die FPM bezoeken, of het toevallig van iemand gehoort hebben.

De show zelf vond ik vorig jaar wel leuk, er gaat in een aardig tempo een leuke hoeveelheid consumentenvuurwerk de lucht in. Verwacht echter geen topshow, het is gewoon een klein kermisvuurwerkje. :amuse:

shinji

Moderator
Medewerker

en als het net zo'n parkeerdakshowtje als in Naaldwijk is, kom ik dit jaar ook. Want dat was een echt escalatieshowtje

jaspertjuh

Registered User

Dat gaat nog gezellig worden dan :nuts:!

Ik ben sowieso al blij dat de gemeente Alphen weer een showtje af laat schieten met de gondelvaart, dus wat mij betreft is elke knal of sis meegenomen :amuse:

Misschien zie ik jullie nog Dinsdag, ik neem in ieder geval camera en statief mee.

jaspertjuh

Registered User

Ik ben er ook zowiezo bij, waar kan k het beste gaan staan?

Gewoon op het parkeerterrein voor de ingang van de Aarhof (het winkelcentrum). Aan de achterkant van het parkeerterrein is de kermis, dus dat is niet te missen. De show wordt op het dak van de aarhof afgeschoten, helaas is het dak dan (logisch) afgesloten voor publiek.

R

Ronny Vos

Guest

Beste mensen,

Het vuurwerk zal niet van het parkeerdek worden ontstoken,de eigenaar geeft hiervoor géén toestemming,het zal worden ontstoken aan het grasveldje aan het aarplein....als het allemaal door gaat.

De opdrachtgever was er al maanden bezig om toestemming te krijgen op het dak ,maar nu staan we 10 meter lager,en of het beoogde effect wordt behaald voor het publiek daar wordt nog over getwijfeld.

jaspertjuh

Registered User

Pfff... da's even flink balen zeg!
Ik ken de lokatie (werk bij de supermarkt in de Aarhof), en er zijn weinig alternatieven (behalve dat veldje).

Want ik neem aan dat het onmogelijk is om het parkeerterrein te gebruiken (niet op het dak, maar het terrein waar aan de achterkant de kermis staat). Qua veiligheidsafstanden zou je het dan misschien net aan redden.

Als er geen gigantisch hoge kermisattracties voor geplaatst worden lijkt het grasveldje mij zeker geen slechte lokatie (helaas staan er wel aardig hoge bomen tussen de kermis en het veldje in).
Ik wil eventueel wel foto's van de lokatie maken morgen zodat jullie een beetje een beeld kunnen vormen.

Vergunningtechnisch is het misschien een beetje lastig, maar er is ook een gondelvaart die dinsdag.
Wellicht is er een goede lokatie langs het water te vinden waar de show geschoten zou kunnen worden?

Ik hoop voor zowel jullie als voor de bezoekers dat het vuurwerk doorgang kan vinden.
Indien het toch doorgaat wens ik jullie alvast veel succes met dit showtje, en ik probeer wel even langs te fietsen om een paar foto's voor mijn website (pyroplaza.nl) te maken!

Bedankt voor het melden!
Groeten,

Jasper

Laatst bewerkt:

nitraat4life

Registered User

Weet iemand hier al meer over of het doorgaat ? In dat geval kom ik morgen even kijken iemand ook een idee waar het is?

R

Ronny Vos

Guest

Morgen post ik hier of het doorgaat....het is inderdaad voor de gondelvaart/kermis...

Bovenaan