KruitFreak
Registered User
Re: alpeco : spanish thunder 408
Hier nog een foto, dan weten we waarover we praten.
Hier nog een foto, dan weten we waarover we praten.
Laatst bewerkt:
Zijn er nog meer ervaringen van freaks met de spanish thunder 408??
Ik hoor er maar heel weinig freaks over terwijl het bij Alpeco toch echt een aanrader is.
Zijn er nog meer ervaringen van freaks met de spanish thunder 408??
Ik hoor er maar heel weinig freaks over terwijl het bij Alpeco toch echt een aanrader is.
Van de alpeco site: Vanaf 24/12/2006 verkoopt Alpeco een nieuwe vlinder, genaamd "Spanish Thunder 408". Ook deze knaller is gemaakt volgens een nieuw procedé en knalt zéér hard.
ik vind de knal niet egt heel erg boeiend van whooooooohw maar als je geen kvk hebt en bij alpeco bent zou ik wel die spanish thunder 408 nemen
bijna vergeten hier nog een filmpje
gegroet
the_Bulldog
ik vind de knal niet egt heel erg boeiend van whooooooohw maar als je geen kvk hebt en bij alpeco bent zou ik wel die spanish thunder 408 nemen
bijna vergeten hier nog een filmpje
gegroet
the_Bulldog
kijk eens eerst om je heen voordat je met vuurwerk gooit!
kijk eens eerst om je heen voordat je met vuurwerk gooit!
t is goed met je haal het filmpje wel weg,t is nooit goed hier he
Geef nou zelf toe, het is gevaarlijk wat je doet. Gebruik het als advies en zorg dat het niet meer gebeurt. Dan is het minder gevaarlijk en voorkom je ook zulke reactie's:blink1:
Ja heb ook gehoord dat ze bij loots tekoop zijn
Ik begrijp maar de jongen zijn vraag is waarom jullie veel "dezelfde" knallers op de markt brengen en niet gewoon 1 van 0.8gram inplaats van 5 verschillende die eigenlijk niet anders zijn.
Alpeco heeft nu ook nummers binengekregen voor 0.3, 0.4 en 0.5 grams nitraten en vlinders.
+-15000 freaks die zich echt intresseren in vuurwerk. Als ze dan in België (of Nederland) een enquête willen gaan houden, krijg je denk ik meer negatieve, dan positieve reactie's; helaas.:nuts:waarschijnlijk niet!
maar ff offtopic !! wanneer wordt er nou de mening gevraagd van consumenten ? het draaid wel grotendeels op ons. maar als ik alpeco was dan zou ik allang een enquete houden wat KLANTEN (WIJ DUS) over het assorti vinden en wat WIJ graag willen ...
en zo ook met betrekking tot de knallers.
waarschijnlijk niet!
maar ff offtopic !! wanneer wordt er nou de mening gevraagd van consumenten ? het draaid wel grotendeels op ons. maar als ik alpeco was dan zou ik allang een enquete houden wat KLANTEN (WIJ DUS) over het assorti vinden en wat WIJ graag willen ...
en zo ook met betrekking tot de knallers.