Almere

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
29 April 2009 KoninginnedagVuurwerk te Almere

plaats : Almere
provincie : Flevoland
wie : De Koster Pyro GmbH
wat : prof vuurwerk , max 4 inch
waar : vanaf een ponton op het Weerwater te Almere
tijd : Ontbranding van het vuurwerk zal plaatsvinden op 29 april 2009 omstreeks 22:30.

-Vuurwerk is in verband met Koninginnedag.

-beste zicht plaats zal zijn : bij het Flevo ziekenhuis op de Meeresteinkade

-max.kaliber zal hier 4inch zijn.

-veiligheids afstand is 200 meter

von urk

Registered User
I'll be there!! :nuts: superlocatie overigens!:bigsmile:

mickeyzegtboem

Registered User
Wat ik uit de papieren heb begrepen word het een show met blokken t/m 3", en dan in grote hoeveelheden, aangevuld met shells van 4".
Afgaande van de show van vorig jaar die op de zelfde locatie en ook door de koster werd geschoten zeg ik aanrader!

mickeyzegtboem

Registered User
Als er nog mensen hier heengaan met de auto, op dit moment is het vanwege bouwwerkzaamheden bij het ziekenhuis het beste te parkeren op parkeerterein hennepveld (voor de tomtom zelfde adres).
dit is ongeveer 300 meter lopen naar de zichtlocatie die vinnie heeft opgegeven.

Ik ben hier in ieder geval aanwezig de 29e!

mickeyzegtboem

Registered User
Vreemd, de tijd die vinnie vermeld is uit de vergunningsaanvraag gehaald.
Dit zou techisch gezien de goede tijd moeten zijn, aangezien de complete organisatie qua afzetten en hulpdiensten hierop afgestemd word.
Maar ik ga er even voor informeren, en heb ik de juiste tijd zal ik hem hier gelijk vermelden!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Koninginnedag Almere 2009
15-04-2009

De oranjekoorts loopt weer aardig op. Koninginnedag belooft dit jaar weer een schitterend feest te worden. Het begint al op de avond van de 29e en gaat de hele dag door op 30 April. Zo is er Vrijmarkt in het Stadshart, het Centrum van Almere Buiten en het Centrum Almere Haven. Ze starten alle drie woensdag 29 april vanaf 18:00 uur en gaan door tot 17:00 uur op Koninginnedag. De commerciële markt is gelijktijdig alleen op het Stadhuisplein.

Op 30 april is er in de middag allerlei straattheater en muziek. Zo krijgt de Grote Markt, drie kleine podia voor optredens. Speciaal voor kinderen is er in het Lumièrepark op donderdag 30 april Koninginnedag 4 kids.

Uit volle borst meezingen doe je op koninginnenacht op de Esplanade. Daar vindt het vrolijke evenement ‘Almere Zingt’ plaats. Aansluitend is het vuurwerk spektakel. Dit jaar anderhalf uur eerder dan vorig jaar. Het Weerwater wordt namelijk om 22:30 werelds uitgelicht.

gevonden op : http://www.almere.nl/vrije_tijd_en_toerisme/evenementen/koninginnedag

dynasty fan

Registered User
ook aanwezig !!! , eerst wilde ik naar amsterdam sloterplas , maar door de verandering in de tijd van deze show , kies ik toch voor almere .

Dreek

Registered User
Zo, net terug.

Heb echt een hele gave show gezien, mega veel blokken, allemaal per 5, mooie effecten, en allemaal lekkere calibers, met daar doorheen om de zoveel tijd 3'' en 4'' shells, ook van prima kwaliteit. Soms gingen ze wel aardig laag, bijna Italiaanse tafrelen:nuts:

Finale was klasse, echt even lekker doorbeuken.:love:
Een hoop Poisenous spider blokken opgevult met een hoop 3'' en 4'' shells, saluteblokken, lekkere chaos.

Veel opruimwerk hebben ze niet gehad denk ik, halverwege de show vlogen een aantal lege blokken in de fik, en dat werden er steeds meer:laugh:

Sven bedankt voor het meerijden nog, top!:amuse:

Gr.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Zo, net terug.

Heb echt een hele gave show gezien, mega veel blokken, allemaal per 5, mooie effecten, en allemaal lekkere calibers, met daar doorheen om de zoveel tijd 3'' en 4'' shells, ook van prima kwaliteit. Soms gingen ze wel aardig laag, bijna Italiaanse tafrelen:nuts:

Finale was klasse, echt even lekker doorbeuken.:love:
Een hoop Poisenous spider blokken opgevult met een hoop 3'' en 4'' shells, saluteblokken, lekkere chaos.

Veel opruimwerk hebben ze niet gehad denk ik, halverwege de show vlogen een aantal lege blokken in de fik, en dat werder er steeds meer:laugh:

Sven bedankt voor het meerijden nog, top!:amuse:

Gr.

Ik hoop nu toch wel dat er iemand een filmpje gaat maken van deze show!!

:love: Italie!! (misschien toch maar weer een keer)

Dreek

Registered User
Ik hoop nu toch wel dat er iemand een filmpje gaat maken van deze show!!

:love: Italie!! (misschien toch maar weer een keer)

Harm heeft gefilmt Tony, volgens mij Mickeyzegtboem ook:cool:

Heb in ieder geval een paar camera's voorbij zien komen.

Laatst bewerkt:

Dreek

Registered User
MickeyZegt >> FONTEIN hahaha.
Volgens mijn is die film mislukt, althans dat kreeg ik net door.

Haha ja die kl*te fontein, die ging opeens aan 1 minuut voor de show begon.

Volgens Harm was de film redelijk gelukt, wel een beetje fontein:wacko:

svnJJ

Registered User
Zo ook terug!

Was een zeer geslaagde show!!
Veel veschillende blokken voorbij zien komen. in een goed tempo afgewisseld met shells er door heen.. Eigenlijk niet veel meer toe tevoegen aan het verhaal van Derk.

Kleine crema op het eind.. haha!

Gewoon een top showtje..

Derk ook bedankt voor de gezelligheid.

Op naar Bonn!

Cheers Sven.

ps Harm heeft idd gefilmd en hij zei dat hij aardig gelukt was, en harm kennende zal die spoedig online komen!

mickeyzegtboem

Registered User
MickeyZegt >> FONTEIN hahaha.
Volgens mijn is die film mislukt, althans dat kreeg ik net door.

euh, patje vond volgens mij de fontijn interesanter dan het vuurwerk, aangezien die er z'n lens mee vol had....
was trouwens wel de langste fontijn die ik ooit tijdens een vuurwerkshow heb gezien hahahaha
ik heb m'n camera maar naar boven gemikt, en verrassing daar vlogen zomaar wat bommetjes naartoe:nuts:

filmpje volgt morgen!

Bovenaan