Algemene Single Shots - Topic

Davis

Registered User
headersb.png

Aangezien iedereen elk jaar minimaal één pakje single shots mortieren aanschaft, maar er nog steeds wordt gespeculeerd welke nou het beste is, proberen we ze in dit topic allemaal op een rijtje te zetten. Als jullie er nog meer weten, graag even laten weten :smiling:

ALLE VIDEO'S ZIJN VAN EXTERNE PERSONEN. ZE WORDEN NIET DOOR IEMAND VAN DIT FORUM GEËIGEND​

LET OP! Wegens faillissementen en overnames van o.a. Brave & Wichers en Evuco Fireworks zijn enkele artikelen uit de lijst verwijdert. Deze wordt dit jaar aangevuld met nieuwe producten. Tips en suggesties zijn meer dan welkom!
---------------------------------

Hoofdpost is up-to-date (24-11-2011). Dode links naar productinfo houdt in dat hier nog geen artikel van is aangemaakt op FPM.com

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Topic is weer open. Ik heb het verkeerd begrepen. Dit tiopic is bedoeld om een overzicht te krijgen van welke singelshots er te koop zijn. Als je wilt discussiëren over de beste singelshot kan je daar in DIT topic voor terecht.

Davis

Registered User
Hoofdpost wordt momenteel bewerkt. Ideeën betreft links over de producten, of producten die nog niet in de lijst staan graag even in dit topic melden.

Er komt spoedig een volgorde waarin de lijst van kleine/lichte mortieren, naar grotere/zwaardere mortieren gesorteerd staat. Info daarover is altijd welkom!

maartenvincent

Registered User
Offtopic: met wie ga je naar Parijs? Ik ben namelijk ook van maandag t/m donderdag daar.
Ontopic: fijn dat je de moeite in dit topic wil steken! Hardix heeft ook nog 2 singleshots (de aftershock, en nog een grotere variant: de Widow)

Davis

Registered User
Topic wordt weer bijgewerkt. Ik probeer van elk product een nachtfilmpje te vinden, maar dit lukt niet altijd. Mits jullie nog filmpjes hebben die het filmpje in de hoofdpost overtreffen, graag even hier neer zetten.

Davis

Registered User
Topic wordt vanaf nu weer bijgewerkt, enkele artikelen zijn verwijdert vanwege faillissementen van o.a Evuco en overnames van B&W door Wolff Fireworks.

Suggesties zijn van harte welkom!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Jammer dat die compleet weg zijn, misschien een stukje maken ''archief'' kunnen we nog eens terug kijken en kwijlen...

Nachtkraker Marijn Vuurwerk
3 Single Shot pakketten van Zena Nederland

Davis

Registered User
Thunderking Pyrostar is toegevoegd, de singleshots van Zena heb ik als het goed is ook up-to-date. Earth, Fear en Short Circuit, voor zover ik weet bedoel je die, correct me if i'm wrong. De eerste twee staan onder 'Vuurwerktotaal'.

Meer suggesties zijn welkom!

Michel_G

Zilveren Member
@Davis:

Je hebt een klein foutje gemaakt..... Je verwart de normale Thunderking van Pyrostar met de Thunderkings uit de thunderking METER. Dat zijn namelijk compleet andere thunderkings, met 6 verschillende sierboeketten. Nu heb je namelijk het thunderking meter filmpje, bij de thunderking van pyrostar BE gezet (welke ook nog weer anders is dan de "normale" thunderking van pyrostar NL, aangezien die in BE er een fluittube aan vastgeplakt heeft en in NL niet.)

kortom, zijn dus 3 soorten thunderkings van Pyrostar:
-"Normale" thunderking BE (met fluit aan de zijkant)
-"Normale" thunderking NL (omlabeling van de pyro power TK)
-Thunderkings uit thunderking meter (met 6 verschillende effecten)

Laatst bewerkt:

Vuurwerk023

Registered User
Ik ben fan van de Detonator de Binkies de Multi Thunderking. Voor de prijs zijn de Pyroshopper thunderkings lekker goedkoop 4 voor 1,99-

Bovenaan