afsteken...reageer effe snel....

d-pyro

Registered User
ik heb eeen pijl uit belgie ik weet er vrij weinig van er was al een eerder topic over maar nou is de vraag:
hoe steek ik een pijl van 1.20 meter (120cm) em een dikkte van de stok 1cm in het vierkant het is een 400gram pijl???
op een veilige manier...moet ik nog voor andere dingen zorgen
alvast bedankt...
sorry als ik een onnodig topic heb aangemaakt....:p

Laatst bewerkt:

atlantvinc

Registered User
mooi pijlenrekje maken, of een buis de grond in slaan.
maar zorg wel dat de pijl zo recht mogelijk staat en alle ruimte heeft om omhoog te gaan. zelfde eigenlijk als een kleine pijl alleen dan met een iets degelijker lanceerpijpje lijkt mij zo :) en ik weet niet hoeveel grams de pijl is, maar let ook een beetje waar dat je hem afsteekt. mortieren schieten in een woonwijk word afgeraden maar een pijl kan net zoveel schade aanrichten...

op of aanmerkingen?

en over veilligheid kunnen er nooit genoeg topics gemaakt worden dacht ik zo :)

Laatst bewerkt:

d-pyro

Registered User
het is een 400gram pjl..heb net effe geedit

is dat trouwens veel heb eigelijk nog nooit zon grote pijl gezien..

Laatst bewerkt:

atlantvinc

Registered User
er zijn wel zwaardere maar met deze mag je anders ook echt wel opletten waar dat je hem afsteekt. zorg ervoor dat je de ruimte hebt.

ik meen dat deze al wel onder kvk valt?

d-pyro

Registered User
ik zou het niet weten..ik heb niet zo veel verstand van pijlen meer van knallers...:p :p :p
dus ik zou het niet weten...

d-pyro

Registered User
harstikke bedankt manne...
ik wist al wel hoe je vuurpijlen/tjes af moest steken maar ik ben bang als ik dit ding in een fles zet dat hij dan gewoon omvalt en om de buurt hun ramen te besparen wil ik een beetje meer informatie...:p :p

P

poziloc

Guest
pijlen moet je zo en zo al niet in een fles zetten....hoe klein ze ook zijn

NLsandman

Registered User
d-pyro zei:
harstikke bedankt manne...
ik wist al wel hoe je vuurpijlen/tjes af moest steken maar ik ben bang als ik dit ding in een fles zet dat hij dan gewoon omvalt en om de buurt hun ramen te besparen wil ik een beetje meer informatie...:p :p

Gelukkig zijn er ook nog verstandige jongeren;)
Zag je foto staan van die pijl en daar moet je inderdaad voorzichtig mee zijn, dat is geen kleintje.

Bovenaan