Afroman Oud en Nieuw 2013/2014! + Collectie!

Afroman

Registered User
Hey kruidsnuivers! Hier afroman. Ik heb nooit echt mijn oud en nieuw beelden laten zien op youtube, de meeste mensen kennen mij wel van Spanje, Fallas de Valencia!:happy: Voor we het grote werk mogen zien, mag nederland zelf ook nog even knallen met oud en nieuw:surprised::embarrased: Ook dit jaar zal ik lekker knallen. Paar dagen centerparks gehad met het meissie, volle bak met kruid terug naar huis! :hehe!: Hier een kleine sfeer filmpje van mijn nederlandse consumenten vuurwerk voor dit jaar :lub:
Bekijk mijn youtube kanaal voor meer video's

Firecrack-R

Registered User
Tof filmje gozer!

Ben je e in Maart ook bij met je meissie of weer op pad met je pa? Ik ga met m'n meissie, zie ik je daar??

Veel plezier morgen!!

Afroman

Registered User
Tof filmje gozer!

Ben je e in Maart ook bij met je meissie of weer op pad met je pa? Ik ga met m'n meissie, zie ik je daar??

Veel plezier morgen!!

Bedankt heren, mijn pa is weer van de partij dit jaar :D kan niet wachten! We zien elkaar daar firecracker! Greetz Afroman

Afroman

Registered User
Nou ik begin gelijk maar goed! Hier mijn vuurwerk project! Heeft wat gekost maar ik vond het wel heel erg gaaf! Later zal ik losse filmpjes met de soorten cake's die ik had afgestoken. Ik zou zeggen enjoy the show :D Afroman's vuurwerk project oud en nieuw 2013/2014

Tony

Administrator
Medewerker
Lekker hoor!
Die knalserie voor de laatste, waren dit nog 2012 Secret Salute's?

Afroman

Registered User
Lekker hoor!
Die knalserie voor de laatste, waren dit nog 2012 Secret Salute's?

Inderdaad toon heerlijke salute bakken,want het knetter effect was gewoon top! Ik weet niet of deze secret salute cake's van 2012 zijn. Zal ik even na moeten kijken!

Finale:

- 2x Silver salute
-9x Secret salute (laatste lontje niet meegepakt, hadden er 10 moeten zijn)
-2x delicous thunder Final Edition.

DioR

Registered User
Het viel mij inderdaad ook op dat jouw secret salutes toch echt een goed boeket heeft. Of zou dit te maken hebben gehad met dat je er meerdere tegelijk deed... Desalniettemin, ik heb erg genoten!

Bovenaan