Advies..?

Jeff

Registered User
Ik heb een paar jaar geleden een Nederlandse 3k gekocht en dat k*t ding viel dus van ellende uit elkaar tijdens het afrollen, nu heb ik een 20k en ben dus een beetje bang dat ik dat ding ook verneuk, dus mijn vraag is of ik nog ergens mee op moet passen met het uitrollen...

Ook hoor ik verhalen over dubbel vouwen, iemand hier die me het nut hiervan kan uitleggen?

Alvast bedankt,

Jeffrey

Snokkie

Registered User
Het 'nut' van dubbel vouwen is dat de rol 2x zo snel, en dus 2x zo intens afgaat.
Het is maar net hoe lang je wilt dat ie blijft door rattelen. Met een 20k zou ik
hem lekker ophangen en genieten.

deef0003

Registered User
Jeff zei:
Ik heb een paar jaar geleden een Nederlandse 3k gekocht en dat k*t ding viel dus van ellende uit elkaar tijdens het afrollen, nu heb ik een 20k en ben dus een beetje bang dat ik dat ding ook verneuk, dus mijn vraag is of ik nog ergens mee op moet passen met het uitrollen...

Ook hoor ik verhalen over dubbel vouwen, iemand hier die me het nut hiervan kan uitleggen?

Alvast bedankt,

Jeffrey
alsk jou was zou ik ook het rode papier er aan laten
en wat snokkie zegt ophangen :w

KobeBryan

Registered User
Jeff zei:

Alvast bedankt,

Jeffrey

Je had dus een Nederlandse 3k en je hebt nu een 20k, ik neem aan dat die niet uit Nederland komt? Want Nederlandse 20ks ken ik niet.. Je bedoelt gewoon een chinese rol? Die zijn toch veeeel steviger, daar hoef je niet mee op te passen met het uitrollen hoor..
En inderdaad ophangen, want anders is het zo op :7

dannyxhale

Registered User
Jeff zei:

Alvast bedankt,

Jeffrey

de chinese rollen zijn zoals hier boven vermeld inderdaad veel steviger dit komt omdat de langere nederlandse rollen veelal kortje matjes aan elkaar zijn geknoopt en dus de kans op uit elkaar vallen veel groter is bij de chinese(belgische) rollen

Laatst bewerkt door een moderator:

freakyrobbert

Registered User
na mijn ervaring kun je ratelbanden het beste ophangen
snelheid maakt niet zo veel uit maar je hebt minder weigeraars omdat ze erlkaar niet slopen door de druk(smile) vorral chainthunders
plus ik vind het effect mooier als ze omlaag vallen

heb persoonlijk geen last van uit elkaar vallen aleen zo nu en dan een rotje maar dat is te overzien

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
Als je zon rol afrold, gewoon plat neerleggen, en dan afrollen. Dus niet zoals zoveel doen rechtop zetten, want dan zakt ie vaak in elkaar, en raakt in de frut(win)

sjako19

Registered User
naar mijn mening ken je matten en rollen beter neerleggen op de grond
geeft veel meer geweld en daar koop je ze toch voor?

jasonkoevoet

Registered User
kan iemand even de voordelen van ophangen en de voordelen van wegleggen zeggen want ik ben aan het twijfelen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan