Pyrodolfo
Registered User
Ik kan er nu nog om janken. Alles stond klaar. Smiddags getest en werkte prima. Net voor de show alles getest en leek goed. 2 cue's kunnen gebruiken daarna stilte..... Alles snel met de fakkel gedaan maar daarvoor moet je eigenlijk een compleet andere opzet vd show gemaakt hebben. Ivm veiligheid veel stiltes om nieuwe cakes aan te kunnen steken. Al met al geen extreem fijn gevoel aan de jaarwisseling overgehouden....
Schietkist is waarschijnlijk echt kapot. Ik denk dat er binnenin iets doorgebrand is. Nu ik er over nadenk, cue 3 gaf bij het testen een rood lampje en die kreeg ik er niet uit ondanks ontsteker opnieuw bevestigen...... per ongeluk die wel weggedrukt en daarna deed niets het meer.
Mannen ik voel met jullie allemaal mee! Dat gevoel van kunnen janken had ik ook. Zo naar toe geleefd en tot in den treuren kanaaltjes getest. Met meerdere ontstekers (dit jaar van Talon naar e-match om meerdere boxen/ projectjes te kunnen schieten) op een cue werkte allemaal prima. Maar op het moment supreme weigert cue 2 meteen. Lichte paniek door naar de volgende. Uiteindelijk 2x Raptorbox, daisy beam, gravity en heavy legend 25 met de hand gedaan en cue 2, en 12. Ik ga toch maar eens kijken hoe ik dit volgend jaar aan ga pakken. Heb helaas ook maar 5-6 minuten op film de rest is te dichtbij gefilmd en niet echt de moeite om te uploaden en wat wel goed is is rechtop gefilmd maar goed beter iets dan niets.
De grap is dat de toeschouwers er niets van gemerkt hebben. Maar ik flipte ,en nu nog wel, de pan uit.
Voor iedereen volgend jaar beter en ik hoop dat jullie ontdanks de storingen toch nog hebben genoten.