• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Adelfia San Trifone 2015 [Official PM aftermovie]

KoenL

Registered User
Met een grote groep Nederlanders hebben ook Patrick en ik genoten van de vuurwerken in Adelfia. Het was onze laatste trip van 2015 en wat voor één! Met gruwelijke dagshows (vooral Di Candia, Carmine Lieto en Del Vicario), prachtige avondshows (mijn favoriet was die van Di Muoio Carlo op de laatste avond) en een geweldige groep...alles bij elkaar een super ervaring die ik niet had willen missen!

We hebben uiteraard weer beeldmateriaal gemaakt en dit verwerkt in een kort maar krachtige aftermovie! Dit keer met exclusieve beelden vanuit het schietveld van de dagshow van Del Vicario.

Iedereen bedankt voor de unieke ervaring en tot volgend jaar! Have fun met de film!

Heb op het vliegveld al wat beelden bij je mogen spieken...en dat beloofde al veel goeds!
Maar het resultaat mag er wezen, erg mooi gedaan!

Impressionante!!!

Back
Bovenaan