Actie Vuurwerkland-Steenbergen

nelisr

Registered User
Ik lees een heleboel reacties, maar ik mis de belangrijkste.
Ramon. kom er maar in.

Een reactie van de kant van Vuurwerkland Steenbergen zou wel handig zijn ja. Ze moeten ook reageren als er minder positieve berichten zijn, want een boel mensen zitten hier toch wel op te wachten lijkt me.
 

NJPB_

Registered User
Is het misschien een idee om volgend jaar wat meer van Royal Fireworks in het assortiment te brengen? Vind ik een erg sterke lijn.
 

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik heb liever dat ze juist 50 artikelen (minimaal) uit hun assortiment schrappen!
Misschien kan men dan de toeloop aan....
 

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Klopt.
op VWC heb ik laten weten wat ik daarvan denk.
Voortrekken wordt echter ontkent.. Logisch inladen van grote orders heet dat daar...
Behoorlijk onzin, want grotere orders als die ik had moesten gewoon wachten. Mods (op VWC iig) hebben ook een soort van voorkeursbehandeling gehad.
Mijn order hadden ze ook (half) van tevoren klaar gezet, dus het kan wel als je lief lacht denk ik.
Over het algemeen was het daar dus kudt, dus ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen.
De lering van 2009/2010 hebben ze in elk geval weinig mee gedaan.

Volgens mij had jij niet te klagen...
Naar achter geroepen worden ZONDER dat je je lijst had ingeleverd :wink:
 

kingmokum

Banned
Na je een maand volledig de ******* te hebben gewerkt ben je toe aan vakantie!

Ramon komt binnenkort wel weer eens langs op de fora, niet zo ongeduldig aub!

King
 

ief

Registered User
Ik heb hem al vaak online gezien, dus ik denk dat er geen trek in heeft.
Ach ja de doekoe is al binnen.
 

Cornel

Registered User
Klopt.
op VWC heb ik laten weten wat ik daarvan denk.
Voortrekken wordt echter ontkent.. Logisch inladen van grote orders heet dat daar...
Behoorlijk onzin, want grotere orders als die ik had moesten gewoon wachten. Mods (op VWC iig) hebben ook een soort van voorkeursbehandeling gehad.
Mijn order hadden ze ook (half) van tevoren klaar gezet, dus het kan wel als je lief lacht denk ik.
Over het algemeen was het daar dus kudt, dus ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen.
De lering van 2009/2010 hebben ze in elk geval weinig mee gedaan.


Doe je goed, naar achteren geroepen worden, ik moest met mijn vrij grote bestelling 10x heen en weer lopen met een kratje en buiten alles neerzetten om te controleren :( en daarna zelf alles in dozen gedaan en toen de auto in :)
 

maartendd

Registered User
Doe je goed, naar achteren geroepen worden, ik moest met mijn vrij grote bestelling 10x heen en weer lopen met een kratje en buiten alles neerzetten om te controleren :( en daarna zelf alles in dozen gedaan en toen de auto in :)


Ik had van te voren gevraagd of ik achter mocht inladen met de bus i.v.m grote bestelling.
(Dit was geen probleem)
 

golddigger

Registered User
Heren, Ramon heeft een reactie geplaatst op VWC, dus als je interesse hebt lees het zou ik zeggen.

Kort samengevat, ze hebben er van geleerd. Maar ja ik denk dat wij gewoon niet mogen klagen/zeuren met deze korting.
 

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Heren, Ramon heeft een reactie geplaatst op VWC, dus als je interesse hebt lees het zou ik zeggen.

Kort samengevat, ze hebben er van geleerd. Maar ja ik denk dat wij gewoon niet mogen klagen/zeuren met deze korting.

Ik zou het netjes vinden als Ramon dat zelf deed hier!
 

Vwland-Steenb.

Registered User
Ik zou het netjes vinden als Ramon dat zelf deed hier!

Uiteraard, hierbij de post die ook op vwc geplaatst is.

Goedenavond allemaal,

Ten eerste onder het motto beter laat dan nooit iedereen een knallend 2011 gewenst!

Wegens vakantie heb ik hier helaas niet eerder kunnen reageren, mijn excuses hiervoor.
Ik heb zo goed als alle posts gelezen en ben blij dat er in ieder geval wat personeelsleden zijn geweest die het een en ander hebben uitgelegd.

29 December is een dag die wij zo snel mogelijk willen vergeten, want wij geven toe dat niet alles liep volgens plan.
30 & 31 December waren weliswaar ook drukke, maar zeer geslaagde dagen met alleen maar blije gezichten.

Waarom de wachttijden de 29e opliepen heeft maar een reden, er kwamen te veel, te snel enorme bestellingen wat de bunker niet bij kon houden. Aangezien we de 30e ongeveer even veel bestellingen hadden als de 29e, en het de 30e wel prima ging, konden we deze conclusie al snel maken.

Dat het dit jaar anders moet, weten we. En dat gaan we ook zeker doen! Wat er anders moet zijn we nog niet helemaal over uit.
De komende weken/maanden gaan we hier hard over brainstormen, ook is er advies gevraagd aan enkele adviseurs gespecialiseerd in vuurwerkverkoop en ook het aanbod van Fred slaan wij niet af!

Ik lees ook berichten over dat er meer personeel ingezet moet worden, hier ben ik van overtuigd dat dit niet gaat helpen.
We liepen dit jaar met 24 man en achter was dit soms al te veel van het goede.

Ik hoop een klein beetje verheldering te hebben gegeven, en als er nieuws is houden we jullie op de hoogte!

Tot slot bedanken we alle klanten van Vuurwerkland Steenbergen, en hopen we jullie aan het eind van het jaar weer in de winkel te zien!

Met vriendelijke groet,
Team Vuurwerkland-Steenbergen
 

nelisr

Registered User
Alleerst is het goed dat Ramon heeft gereageerd! Maar eerlijk gezegd vind ik dat ze met deze reactie zich er wel makkelijk van af proberen te brengen!

Het feit dat het qua tijd en drukte allemaal beter moet, zijn we wel over uit en kunnen we prima mee leven. Ik hoor alleen helemaal niks over het feit dat producten 'zogenaamd' uitverkocht waren en je dus maar wat anders moest nemen terwijl diezelfde producten gewoon werden verkocht in de losse verkoop! Hoe valt dat uit te leggen als je als freak weken van te voren besteld? Dan wordt je toch gewoon genaaid waar je bij staat!

Hoe worden bestellingen dan geregeld? Wat heeft op welke manier voorrang?
Op dit soort zaken zou ik graag een antwoord zien!
 

vincer

Registered User
Ramon zal wel weer op vakantie zijn...:tounge:
Niet dom bedoeld hoor, maar het valt mij wel op dat er voor de verkoop dagelijks gereageerd wordt op vragen en achteraf de klachten iets meer tijd nodig hebben... :huh:

Misschien omdat ze vooraf( vanaf 1 november) echt iedere dag met vuurwerk bezig zijn( en moeten zijn) en dat ze er nu minder mee bezig zijn? Ik weet niet of jij weleens meegedraaid heb in het vuurwerkwereldje van de vuurwerkverkoop, maar na twee maanden vol continu ermee bezig zijn ben je het behoorlijk zat. Geef Steenbergen gewoon de tijd, mensen lopen al te klagen dat ze binnen een paar dagen geen reactie hebben gehad.

Ik kan me goed inleven dat ze eerst even moeten bijtanken van die zware maanden, daarna zullen ze vast wel weer aktief reageren.
 

edje30

Registered User
Ramon dank je voor je reactie ik was er ook de 29ste ik zag wel dat t druk was maar 'smorgens viel t nog wel mee.
Mijn idee is gewoon de "timeslots" te handhaven en ik denk dat hiermee de drukte gereguleerd word, en de grote of kleine bestellingen te behandelen op een verschillende balie.

ik hoop dat het succes van vorig jaar geevenaard word.
groeten edje
 

Dim

Product Beheer
Medewerker
Jongens, wat daar gebeurd is wist Steenbergen ook zelf niet van te voren. Als je dagelijks bezig bent met vuurwerk kijk en reageer je inderdaad automatisch vaker op berichten. Ik vind het wel heel netjes van Steenbergen dat ze uberhaupt nog een bericht geplaatst hebben, ik heb namelijk best lelijke reacties langs zien komen. En vergeet natuurlijk ook niet dat ze een enorme korting hebben gegeven.

Zonder dat ik er ben geweest weet ik denk ik waar het aan lag: Het computersysteem (was deze er?) en/of de winkelindeling.
Ik wil het best uitleggen aan Vuurwerkland steenbergen zelf.

Groet
Dim
 
Bovenaan