Actie Vuurwerkland-Steenbergen

Quadriffis

Registered User
Iemand enig idee hoe je exact de juiste cakes besteld van bijvoorbeeld de crossette of palm serie? Er staan bij behoorlijk veel cakes dat er verschillende versies zijn maar er is geen mogelijkheid degene te bestellen die je wilt, of zie ik iets over het hoofd?

shadow13

Registered User
Ik heb begrepen dat je een mailtje moet sturen met je bestelnummer ivm de korting.Als je in dat mailtje aangeeft welk type cake je wilt hebben,dan noteren ze dat bij de bestelling en komt het allemaal goed:laugh:

Vwland-Steenb.

Registered User
Ik heb begrepen dat je een mailtje moet sturen met je bestelnummer ivm de korting.Als je in dat mailtje aangeeft welk type cake je wilt hebben,dan noteren ze dat bij de bestelling en komt het allemaal goed:laugh:

Klopt helemaal.

Na ja bestelling stuur je een mail naar vuurwerkland-steenbergen@home.nl.

Daarin vermeld je dat je gebruik wilt maken van de freak-kortingsactie.

Indien je een pot van een serie hebt besteld (bijvoorbeeld messier of crossette potten) kan je in de mail ook vermelden welke je graag wilt hebben. Dan regelen wij dat dit helemaal goed komt! :amuse:

Groetjes! :bigsmile:

ief

Registered User
Allereerst Vuurwerkland hartelijk dank voor de mooie aanbieding.
Ik woon op 20 kilometer van jullie dus ik zal mijn slag binnenkort komen slaan.
Kun je ook gewoon bij jullie in de zaak langskomen om te bestellen en dan gebruik te maken van deze actie ? Ik ben namelijk nog van de oude stempel en ga het liefste langs in een winkel.

Als tweede FPM bedankt, sinds jullie zo groot zijn geworden komen er steeds meer van zulke acties.

Vwland-Steenb.

Registered User
Allereerst Vuurwerkland hartelijk dank voor de mooie aanbieding.
Ik woon op 20 kilometer van jullie dus ik zal mijn slag binnenkort komen slaan.
Kun je ook gewoon bij jullie in de zaak langskomen om te bestellen en dan gebruik te maken van deze actie ? Ik ben namelijk nog van de oude stempel en ga het liefste langs in een winkel.

Als tweede FPM bedankt, sinds jullie zo groot zijn geworden komen er steeds meer van zulke acties.

Tuurlijk kan dit, in de showroom bestellen is natuurlijk nog veel leuker! :bigsmile:

bridge

Bronzen Member
Het is wel jammer dat er geen bonfireworks bij zit. Voor de echte grootuitgevers zijn denk ik Wolff en bonfireworks met stipt het beste. Wat mij betreft steken die met kop en schouders boven de rest uit. Niet allen qua kwaliteit, maar ook qua prijs.

dehunt

Registered User
Beste Ramon,
ik kom zeker die 1000,- eurootjes besteden in je winkel, een stukkie rijden maar dat heb ik er graag voor over. Normaal gesproken haal ik altijd bij verschillende winkels bij mij in de buurt en bij de vuurwerkhal. Maar nu doen we het een keer anders!

Alleen jammer dat jullie geen broekhoff hebben (falling leafs,jewel in the crown,clouds of thunder)

Laatst bewerkt:

Vwland-Steenb.

Registered User
OUTLET!

Speciaal voor de freaks zijn de volgende uitlopende producten te bestellen met maar liefst 40% korting! :

[Lidu] No Mercy VAN 15.00 NU! 9.00
[Lidu] Power Palm VAN 25.00 NU! 15.00
[Lidu] Atomic Flash VAN 70.00 NU! 42.00
[Lidu] Crazy Coconut VAN 35.00 NU! 21.00

[Star] Star Wars VAN 50.00 NU! 30.00

[Xtreme] Colour Comet VAN 25.00 NU! 15.00
[Xtreme] Devils Delight VAN 27.50 NU! 16.50
[Xtreme] Magic Attack VAN 60.00 NU! 36.00
[Xtreme] Total Chaos VAN 55.00 NU! 33.00
[Xtreme] Cake Box 4 VAN 140.00 NU! 84.00

[Lucky Stars] Granaat VAN 70.00 NU! 42.00
[Lucky Stars] Agaat VAN 80.00 NU! 48.00
[Lucky Stars] Jade VAN 90.00 NU! 54.00
[Lucky Stars] Amethist VAN 55.00 NU! 33.00
[Lucky Stars] Saffier pakket VAN 90.00 NU! 54.00
[Lucky Stars] Robijn pakket VAN 140.00 NU! 84.00

[Black Label] Black Thunder VAN 27.50 NU! 16.50
[Black Label] Black Light VAN 45.00 NU! 27.00

[Master Blaster] Blue Dolphin VAN 9.00 NU! 5.40

[Army] Airborn VAN 9.00 NU! 5.40

[Titaan] Apollo Blowing VAN 20.00 NU! 12.00

[Herlat] NL329 19 schots cake's VAN 30.00 NU! 18.00

Algemene voorwaarden :
- Niet geldig i.c.m. andere acties.
- Ophalen op 29 December 2009
- Op = Op !!
- Bestellen voor 20 December!

Bestellen kan via Vuurwerkland-Steenbergen@home.nl dan regelen we via mail de afhandeling. :)

bridge

Bronzen Member
jammer dat altijd de kwalitatief mindere labels zoals lidu in de uitverkoop gaan. die produkten van Lidu worden overal geloosd. toevallig geen uitloop van Wolff?

Tony

Administrator
Medewerker
jammer dat altijd de kwalitatief mindere labels zoals lidu in de uitverkoop gaan. die produkten van Lidu worden overal geloosd. toevallig geen uitloop van Wolff?

Wees nou eens blij met wat er aangeboden word Meneer Bridge!
Ik zie steeds minder waardering op de forums voor wat er door de winkels geregeld word. Ze kunnen ook alles laten vallen en dan kan iedereen netjes de volle pond betalen. Ik ben als admin en liefhebber altijd bezig om bij de winkeliers wat leuks te kunnen regelen. Maar ik zou ze nu bijna willen adviseren om gewoon eens een jaartje niks te doen zodat iedereen weer even metbeide benen op de grond komt te staan.

nielsniels

Registered User
Ik zie steeds minder waardering op de forums voor wat er door de winkels geregeld word. Ze kunnen ook alles laten vallen en dan kan iedereen netjes de volle pond betalen. Ik ben als admin en liefhebber altijd bezig om bij de winkeliers wat leuks te kunnen regelen. Maar ik zou ze nu bijna willen adviseren om gewoon eens een jaartje niks te doen zodat iedereen weer even metbeide benen op de grond komt te staan.

helemaal mee eens tony!!

al zit er maar 1 product bij dat je wilt hebben, dat is toch mooi meegenomen.
Er zitten toch best veel grote, dure producten bij (kijk naar de lucky stars) dat is niet niks om daar zoveel korting op te geven.

KLASSE vuurwerkland steenbergen!

shadow13

Registered User
Toppie hoor Ramon. Het zijn misschien geen cakes die ik zal aanschaffen,maar ik weet zeker dat er een hoop mensen vrolijk worden van zo'n prachtige korting.Dit zie je nergens anders

bridge

Bronzen Member

Je hebt gelijk, ik laat me even te negatief uit. Drukke dag gehad. Ben echt toe aan OenN.

Ben zelf ook altijd bezig trouwens om enkele dealers te benaderen voor acties. Zie bijv vorig jaar de Broekhoff uitverkoop (bijna tegen inkoop!) hier in Breda.

Bovenaan