Actie Vuurwerkland-Steenbergen

GMP82

Zilveren Member
Zijn er nog extra handelingen benodigd om van deze actie gebruik te maken?

Zoals? In de begintopic staat het volgende:
Vuurwerkland probeert de verekening op te lossen d.m.v. kortingscodes, mocht dit niet lukken wordt het met jullie via de mail verekend.

De site moet nog geopend worden (1 nov) en de kortingscodes worden nog bekend gemaakt. Voor de rest hangt er niks aan vast..?

Vwland-Steenb.

Registered User
krijgen jullie de hele collectie van zena nederland?

Beste Mark,

Wij denken alle toppers van Zena Nederland is ons assortiment te hebben, mocht er toch nog een product zijn wat je graag wilt hebben maar niet in ons assortiment zit? Mail ons er dan even over, dan bespreken we de mogelijkheden om dit product alsnog voor je te bestellen. :amuse:

Fijne avond nog!

Poziloc

FPM Hangouderen
Zeer leuke actie!
Heb ik gelijk even een vraagje? is dit de eertse keer dat jullie zo'n actie houden?
Of is dit eerder gedaan en heeft het toendertijd meer klanten getrokken die via diverse site's de aanbieding hebben gelezen?

Mark1600

Registered User
ik zit er over te denken om naar jullie winkel te komen ookal is het 2 en een half uur rijden van hier,is het de korting toch wel waard.

Vwland-Steenb.

Registered User
Zeer leuke actie!
Heb ik gelijk even een vraagje? is dit de eertse keer dat jullie zo'n actie houden?
Of is dit eerder gedaan en heeft het toendertijd meer klanten getrokken die via diverse site's de aanbieding hebben gelezen?

Ja, dit is de eerste keer dat we voor de website liefhebbers een actie houden. We hopen natuurlijk dat dit aanslaat en dat we volgend jaar een vervolg kunnen maken! :smile:

ik zit er over te denken om naar jullie winkel te komen ookal is het 2 en een half uur rijden van hier,is het de korting toch wel waard.

Denk er rustig over na, je hebt nog alle tijd.
Mocht je komen zullen wij je ontvangen met een drankje en/of hapje. :blink1:

Red Eagle

Registered User
Allereerst leuke actie zo zie je ze inderdaad weinig!!

Zal er ook vanuit Duitsland een uurtje of 2 over doen om bij jullie te komen.
moet nog ff overwegen of ik het ook echt ga doen want ben er nog niet helemaal uit.

Begrijp alleen jullie keus niet van Cafferata daar had ik dan persoonlijk graag Lesli voor gezien.Misschien een idee voor volgend jaar.
Gelukkig kan ik nog vragen of jullie misschien iets van de pyroshopper colectie in huis kunnen halen das tenslotte ook een goede service naar de klant toe!!

Vwland-Steenb.

Registered User
Allereerst leuke actie zo zie je ze inderdaad weinig!!

Zal er ook vanuit Duitsland een uurtje of 2 over doen om bij jullie te komen.
moet nog ff overwegen of ik het ook echt ga doen want ben er nog niet helemaal uit.

Begrijp alleen jullie keus niet van Cafferata daar had ik dan persoonlijk graag Lesli voor gezien.Misschien een idee voor volgend jaar.
Gelukkig kan ik nog vragen of jullie misschien iets van de pyroshopper colectie in huis kunnen halen das tenslotte ook een goede service naar de klant toe!!

Beste Red Eagle,

Van Cafferata verkopen wij alleen cake's van de Showtime serie. Dit omdat deze naar onze mening erg goed zijn en zeker een meerwaarde aan het assortiment geven. :amuse:

marlboro20

Registered User
Heren,

Iedereen mag en moet zijn boterham beleggen en ik snap echt wel dat het bouwen van de bunkers voor ca. 3 dagen verkoop ergens vandaan moet komen....

Enerzijds is 20% korting bij een bedrag van €200,- mooi, is namelijk €40,-!

Maar vorig jaar kreeg je bij proline een pot van €45,- kado bij een bestelling van €175,-, komt neer op een korting van 25%. Nadeel is overigens dat je dan een vast gestelde pot krijgt. Die overigens zeer mooi was (magnolias).
Dus enerzijds aanbieding leuk maar niet spectaculair, maar de toonzetting van het bericht vind ik weer wel goed. Maar of ik voor de aanbieding 2* 1uur ga rijden....

Ik betwijffel het........

Ik heb overigens verhalen gehoord en gelezen dat het bij andere zena verkooppunten ook goed onderhandelen is........ En dat op 10 minuten afstand.....

Laatst bewerkt:

Vwland-Steenb.

Registered User
Heren,

Iedereen mag en moet zijn boterham beleggen en ik snap echt wel dat het bouwen van de bunkers voor ca. 3 dagen verkoop ergens vandaan moet komen....

Enerzijds is 20% korting bij een bedrag van €200,- mooi, is namelijk €40,-!

Maar vorig jaar kreeg je bij proline een pot van €45,- kado bij een bestelling van €175,-, komt neer op een korting van 25%. Nadeel is overigens dat je dan een vast gestelde pot krijgt. Die overigens zeer mooi was (magnolias).
Dus enerzijds aanbieding leuk maar niet spectaculair, maar de toonzetting van het bericht vind ik weer wel goed. Maar of ik voor de aanbieding 2* 1uur ga rijden....

Ik betwijffel het........

Ik heb overigens verhalen gehoord en gelezen dat het bij andere zena verkooppunten ook goed onderhandelen is........ En dat op 10 minuten afstand.....

Beste Marlboro,

Bij ons kan je ook kiezen om boven de 200 euro de Insane t.w.v. €67.50 gratis te krijgen.
Deze kortingsactie is speciaal voor de freaks gemaakt omdat deze vaak liever Euro's korting hebben i.p.v. een gratis pot. :smile:

Met vriendelijke groet,
Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen

Poziloc

FPM Hangouderen
@Vwland-Steenb.
Bedankt voor je uitleg en wens jullie een goede verkoop toe in iedergeval!

@marlboro20
Ik vind deze korting veel intresanter dan een gratis pot die je krijgt...ik koop/kies van die korting wel m'n eigen smaak potten en ik denk dat er velen zo zullen denken, mag ik aannemen?
Maarja zo heeft ieder z'n keus

mstukker

Registered User
Zoals? In de begintopic staat het volgende:

De site moet nog geopend worden (1 nov) en de kortingscodes worden nog bekend gemaakt. Voor de rest hangt er niks aan vast..?

Snap ik maar kan me voorstellen dat ze iets hebben bedacht om mensen/Freaks een code of iets dergelijks toe te sturen en dat ze daarvoor gegevens o.i.d. nodig hebben.

Sweet Laker

Registered User
Dat wordt wel een stukkie omrijden voor die persoon, en een duikersuitrusting is ook geen overbodige luxe! (Locatie New York :p )

Vwland-Steenb.

Registered User
WEBSITE IS ONLINE!
www.Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Wil je gebruik maken van de Kortingsactie?
1. Plaats je bestelling en kies als betaal methode vooruit per bank/giro.
2. Stuur een email met je bestelnummer naar Vuurwerkland-Steenbergen@Home.nl
3. Wij sturen je dan een email terug met het nieuwe totaalbedrag.
4. Als je dit over hebt gemaakt ontvang je een bevestiging, hiermee kun je tijdens de verkoopdagen je bestelling ophalen.

Vragen kunnen jullie mij altijd stellen!

Groeten,
Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen.nl

P.s. de komende dagen vinden er nog kleine wijzigingen aan de website plaats.

GMP82

Zilveren Member
WEBSITE IS ONLINE!
www.Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Wil je gebruik maken van de Kortingsactie?
1. Plaats je bestelling en kies als betaal methode vooruit per bank/giro.
2. Stuur een email met je bestelnummer naar Vuurwerkland-Steenbergen@Home.nl
3. Wij sturen je dan een email terug met het nieuwe totaalbedrag.
4. Als je dit over hebt gemaakt ontvang je een bevestiging, hiermee kun je tijdens de verkoopdagen je bestelling ophalen.

Vragen kunnen jullie mij altijd stellen!

Groeten,
Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen.nl

P.s. de komende dagen vinden er nog kleine wijzigingen aan de website plaats.

Top :)

Aan wat voor wijzigingen moeten we denken? Alle producten zijn wel definitief?

Bovenaan