Achtung

Laden

Registered User
Iemand hier ervaring met de Achtung knaller?
Ik heb namelijk 6 doosjes van 6 stuks uit polen.

Ervaring?
Meld me je ervaringen.

knettergek

Registered User
Ze knallen best goed hoor, heb nog 2 pakken van de 6 over. Ik weet niet of je ooit de trueno ricasa NO3 hebt horen knallen, maar de knal van de achtung is even hard.

Maar dat is mijn mening, het is trouwens wel leuk dat de lont gaat spuiten voordat hij knalt.

Groetjes knettergek

ps als je een foto van een losse achtung wil zien kan ik hem wel even posten hier.

Laden

Registered User
Mooi, bedankt voor je ervaring top!
Foto hoeft niet heb er zelf genoeg, maar ty voor je aardigheid!

Groetjes Laduhh!

zuen

Registered User
Ja ik heb ook zo'n achtung met een beetje raar doodshoofd. Heb em via via uit polen maar hij is bij mij voor in de vitrine. Die dingen worden toch niet meer gemaakt ofzo? En de meeste zijn toch al 5á10 jaar oud? Dat had ik in ieder geval en keer ergens gelezen.
Lijkt me trouwens wel veel 10 jaar.

Laden

Registered User
Ramon laat aub je commentaar voor je we weten het nu wel allemaal over search maar ik vind dat de Achtung wel een apart topic waard is.

Boomer nice filmpje je hoort ook echt de dreun ervan, thanks!

Tot nooit meer ziehiens, Laduh!

Stan

Registered User
Een maatje van me had deze een × aantal jaar geleden ook, als ik me niet vergis. Heb verder geen idee wat ze kosten c.q. hoe ze eruit zien.

brabus

Registered User
ik heb ze ook betaalde 40 eurie voor een pak van 10 maar mijn mening is dat het vulis is! ik dacht eindelijk een vervanger van de panzerfaust maar nee :-( ze zien er groter uit als ze van binnen zijn!

knettergek

Registered User
40 euro voor 10? De achtung wordt per 5 in 1 pakje verkocht. Ik had 6 pakjes voor 10 euro. Maar dan kwamen ze ook wel uit polen zelf.

En niet te vergeten de verzendkosten natuurlijk, dat tikt ook wel aan.

ps bella - hier foto van een van mun eigen achtungs, en de verpakking.

:cheesy:

Laatst bewerkt:

brabus

Registered User
40 euro voor 10? De achtung wordt per 5 in 1 pakje verkocht. Ik had 6 pakjes voor 10 euro. Maar dan kwamen ze ook wel uit polen zelf.

En niet te vergeten de verzendkosten natuurlijk, dat tikt ook wel aan.

ps bella - hier foto van een van mun eigen achtungs, en de verpakking.

:cheesy:
ik heb achtung3 en er zitten er 10 in een plastik pak achtung kompt niet uit polen maar uit skandinavie volgens mijn handelaar

Bovenaan