Aanraders (top10) vuurwerkdemo,s winkeliers

Moontan

Moderator
Medewerker
Leden, zoals ieder jaar worden er in de maanden november en december ongeveer 150-175 demo,s door
winkeliers georganiseerd.
Omdat het onmogelijk is om ze allemaal te bezoeken (vele demo,s op één en dezelfde avond) is het misschien wel een idee om de top demo,s er uit te halen die je eigenlijk niet zou mogen missen.
Willen jullie meedoen?
Wat is volgens jou een top demo en waarom?
Naderhand, vlak voor het begin van de demo,s maak ik een top 10 van de meeste stemmen.
Dank jullie voor de medewerking!!

Shenanigan

Registered User
Goed idee, ik ben ervoor.

Een topdemo voor mij is die van Herwijnen in Zoetermeer, vanwege de spectaculaire show na afloop met de nog spectaculairdere finale afgelopen jaar.

PyroGuy

Registered User
Ik ga zelf voornamelijk naar demo's om de producten te kunnen beoordelen.

Volgens mij mag Ano in Milheeze niet ontbreken, al is het maar om de patatkraam. Ze doen hun best er elk jaar weer een mooie show van te maken, ze schieten producten los en in grotere getale. Ik ben er één maal geweest, maar niets dan lof voor Ano en zeker een demo die de moeite waard is.

recemonster

Registered User
Altijd naar de Rijswijkse vuurwerkhal demo. :hehe!: Altijd verschillende goeie producten van verschillende inporteurs.

Ik vond de demo van de Rijswijkse op de oude locatie vele malen beter dan die van vorig jaar op het sport veld!
De demo van Herwijnen mag absoluut niet in de top 10 ontbreken!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
mm, mijn top10
1. Tosch Pyro in Osnabruck, Inderdaad in Duitsland, maar deze mag je als liefhebber niet missen. Veel NL. freaks, demo met een goede doorsnede van wat er in Duitsland te halen is, Bier, bratwurst en een finale die elke prof-show in NL er finaal uitblaast.
2. Herwijnen Zoetermeer, pracht van een locatie, oliebollen, collectie, finale en goede sfeer.
3. Rijswijkse vuurwerkhal (oude locatie), sfeer, oliebollen, goede collectie en mooie finale
4. Ano Milheeze, steevast de eerste, en met patat, leuke sfeer, leuke collectie en meestal toffe finale!
5. Dutch Firework in Tiel, Voorgaande 2 jaar ook al de moeite meer dan waard, maar dit jaar wordt het nog groter en vooral mooier.
6. Vuurwerkgigant Franeker, Vorig jaar ook al een dijk van een show en dit jaar nog beter i.v.m. jubileum.
7. Meester vuurwerk Lelystad, altijd apart zo'n eigen collectie met finale op muziek.
8. Robin Hood Apeldoorn, Massaliteit is hier het woord. In de finale cakes alleen per meerdere kartons tegelijk. Waanzin, maar wel mooi.
9. 123Vuurwerk Lopik, Altijd een goede demo met gevarieerde producten en een finale waar je u tegen zegt.
10. kabalt Vuurwerk Alphen a/d Rijn, Goede sfeer, lekkere oliebollen, gezelligheid, goede collectie en een dijk van finale.

smilli

FPM Filmer
Top 10 heb ik niet echt, de gene die ik eingelijk het leukste vind het ieder jaar is de demo van Vechtweelde in Maarsen.

DioR

Registered User
Als er weer door Roenhorst (Varsseveld) een showtje van Mellendijk FDS word georganiseerd kan je die er ook bij plakken. Daar heb ik vorig jaar erg van genoten.

Tevens ga ik altijd ff kijken bij de demo van Mantel vuurwerk bij het Gelredome. (Ben jij weer van de partij Rob?)

Plus kijk ik wat mij nog trekt. Waar ik op het moment ben (Achterhoek of in de buurt van Arnhem). De camera gaat iedergeval weer mee!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Roenhorst is zeker leuk, maar meer show dan echt demo. Wel gezellig daar en een mooie plek.
Mantel is er idd. ook een die net buiten de top10 valt. Wel schitterende locatie met in je rug het Gelredome.
Ook al jaren een prima demo + finale.

Mystifying Sage

Registered User
Ik heb ook geen top 10 of wat dan ook...

Kijk op de dagen dat ik kan of er een demo in de buurt is...Heb wel de regel dat ik voor een DEMO niet langer als 45 minuten heen en terug rijd.....

Demo die ik nooit oversla is de demo van Vechtweelde te Maarssen...

100mm

Registered User
Anno is meestal de eerste sfeer goed maar afgelopen jaar waren de producten uit de winkel niet top.
Het was geen afspiegeling van de totale collectie uit de winkel.
Had marijn er een te groot aandeel in?

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik heb niet echt een top 10, wel een aantal demo's die ik zeker probeer mee te pakken.

Herwijnen Zoetermeer (Erg goede lange finale! Toppertje)

Rijswijkse vuurwerkhal (samen met 2 andere freaks, goede sfeer!)

Ano Milheeze (Gek gekker gekkerst gekkerkerst! Wat een locatie, winkel, mensen en finale)

Moontan

Moderator
Medewerker
Heb inmiddels vele demo,s gezien, maar nog lang niet allemaal.
Daarom vind ik een topic als deze wel handig, kunnen we nog wat van elkaar leren.

Twee demo,s springen er bij mij boven uit:

1. ANO Milheeze. 1e live kennismaking met nieuwe producten. Maar vooral de Brabantse gastvrijheid met Marian en Anton Nooijer.

2. Rijswijkse Vuurwerkhal. Veel producten van zowat bijna alle collecties in Nederland.

TAEKE

Registered User
Fred, het wordt toch echt tijd dat je een reis naar Franeker boekt.Lijkt ver,maar is dichterbij dan je denkt en over gastvrijheid, dat moet je ondervinden.
Heb inmiddels vele demo,s gezien, maar nog lang niet allemaal.
Daarom vind ik een topic als deze wel handig, kunnen we nog wat van elkaar leren.

Twee demo,s springen er bij mij boven uit:

1. ANO Milheeze. 1e live kennismaking met nieuwe producten. Maar vooral de Brabantse gastvrijheid met Marian en Anton Nooijer.

2. Rijswijkse Vuurwerkhal. Veel producten van zowat bijna alle collecties in Nederland.

Bovenaan