Aalsmeer

Son-T

Registered User
Wanneer: 5 september 2009
plaats : Aalsmeer
provincie : Noord-Holland
wie : Dream Fireworks
kaliber: professioneel
Locatie : Strekdam Surfeiland Westeinderplassen, t.h.v. de watertoren
tijd : 23.00 uur

Cameo

Registered User
Uit betrouwbare bron vernomen dat het kaliber dit jaar 6" zal zijn. Maar kaliber zegt natuurlijk maar een klein beetje over een show. Als het patroon van de afgelopen jaren zich voortzet dan kun je een mooie verscheidenheid aan effecten verwachten. Zowel bijzondere shells (vorig jaar o.a. Lantern-shells en waterbommen) als diverse soorten shapes, maar ook bijzonder goede salutes.

Ik sta uiteraard weer aan de waterkant, met camera en een verzameling vroegah-dudes om mij heen :cool:

Voor wie een indruk van deze show wil krijgen, kijk even naar de registratie van vorig jaar:

Cameo

Laatst bewerkt:

Cameo

Registered User
De show in Aalsmeer was weer SUPERRR!!!! Arjan, echt wederom mijn complimenten. We hebben staan genieten daar aan de waterkant, met Fred, Vivalabang, Damianus en Roelemans.

De show was weer bijzonder gevarieerd. De opening, zoals de traditie daar is, via een "vuurpijl" langs een koordje vanaf de watertoren. Daarna direct overgaand in een reeks waaiercandles. Verder vielen de gestepte en in Z-shape geplaatste salutes bijzonder goed bij het publiek. Mijn broekspijpen stonden af en toe te wapperen De 6" shells haalde je er zo tussenuit; wat een mooie brede effecten! Het was weer echt genieten.

Ik zal kijken of ik iets met het filmmateriaal kan gaan doen, want helaas had ik wat problemen met mijn camera. 80% van de show staat erop, maar de finale bijvoorbeeld niet en dat vind ik erg jammer. De finale was namelijk zeer uitbundig en spectaculair. Maar misschien dat er nog anderen gefilmd hebben?

Groetjes,
Cameo

superknaller

Registered User
Bijzondere show gezien met oa waterbommen. Had ik nog nooit eerder gezien en dacht bij de tweede serie dat het mis was gegaan. Was niet zo en wel verrassend. Mooie variatie van laag en hoog. Inderdaad een stuk steppen. In V shape geschoten Ti-salutes. Woh. Stond bij de watertoren met de wind in mijn gezicht. Met die salutes voelde ik de dreunen in mijn ribben. Kan niet anders zeggen dan dat dit soort shows vaker mogen.

Cameo

Registered User
Okee, dan is het nu echt tijd voor wat filmmateriaal :rolleyes:

Let op: de laatste 1,5 minuut staat er dus helaas niet op. Maar de rest wel. Genieten maar! :bye:

Cameo

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
het stukje met de single shots op 7:25 is goed gelukt de timing is echt goed te noemen dit hoop ik echt vaker te zien in NL.

Cameo

Registered User
Ja, die was dik in orde. Echt genant dat ik deze er niet op heb gekregen. :embarrest: Ik zag echter nog meer videocams langs de kant van het water. Dus wellicht duikt deze alsnog op een dezer dagen.

Cameo

Bovenaan