930 Kugelrakete (Zink)

Studata

Registered User
De 930 is een 4inch bompijl, om precies te zijn 90mm. ZINK Feuerwerk produceert deze pijl in maarliefst 6 verschillende varianten, te weten:

Rood boeket met een Groene ring
Violet boeket met een Groene ring
Geel boeket met een Groene ring
Groen boeket met een Rode ring
Wit boeket met een Rode ring
Blauw boeket met een Rode ring

007xman

Registered User
kan er iemand zo'n soort filmpje van neerzetten lijk me best mooi asl je leest hoe de uitwerking ervan is

Devestator_001

Registered User
Ff dat iedereen het weet. De knal lijkt heel zacht en het effect heel klein maar het is van ongeveer 50 meter afstand gefilmd.... vandaar...

:w

T-sec

Registered User
930 is een zeer mooie pijl die duidelijk mooier is als de Bonbridge 4" kugelpijlen. De 930 is ook als 4" shell te krijgen bij Zink, en dan ook nog met andere effecten.

De 930 kost gemiddeld rond de € 37,50 per stuk, en als je je kanalen hebt dan kan het nog wat goedkoper. Ligt er net even aan waar je hem vandaan haalt.

Het boeket is opgebouwd uit een mix van conventioneel gerolde sterren, en de ring van sterren in het boeket wordt gevormd door de Zink 15mm lichtkogels welke ook los zijn te kijgen als effectlading voor zgn. P.A.K. pistolen.

T-sec zei:
930 is een zeer mooie pijl die duidelijk mooier is als de Bonbridge 4" kugelpijlen. De 930 is ook als 4" shell te krijgen bij Zink, en dan ook nog met andere effecten.

Zijn de shells van Zink niet voorzien van serienummer 600?

T-sec

Registered User
Klopt.

Alle Zink pijlen hebben een 9xx nummer.
Alle Zink shells hebben een 6xx nummer.

Schwede

Registered User
De zink pijlen hebben een goede kwaliteit. Had vorig jaar de 905,913, 915 en 917 gehad en de zijn super. Dus de duitse pijlen bij ons zijn shit :)

BMW-freaky

Registered User
Firework-boy zei:
Waar zijn die pijlen wel te verkrijgen?

MVG,

vuurwerk-freak

Pijlen zijn nergens in Belgie legaal te koop, en als je ze vindt is dat dus onder de toonbank.

Bij handelaren kom je ze ook wel eens tegen..

Huge_Cohones

Registered User
Even mierenneuken

De Zink 905 serie is wel legaal te koop in Belgie. Wel raken deze volgens mij steeds zeldzamer...

Over de Zink 930,

Het effect (boeket met ring) is niet in een 4" Zink shell te krijgen, maar er zijn wel een hoop effecten die bekend zijn bij de pijlen.
Bijvoorbeeld willows/leuchtkafer (910), crackling (918), crackling magnesiumsterren (917), enz.

De 930 mag dan mooier zijn dan de Ariane 250 (vind ik persoonlijk niet), ik koop toch liever 4 pijlen voor 90-100 euro dan 1 pijl voor 35-40 euro.

GR

Huge.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Firework-boy zei:
Waar zijn die pijlen wel te verkrijgen?

MVG,

vuurwerk-freak
Knalgoed(.be) heeft nog de Zink905 te koop voor 8,50€ per pijl.
Zink905.jpg

Beetje offtopic eigenlijk want dit topic gaat over de Zink 930

Laatst bewerkt:

koeny

Registered User
Dan heb ik nog een nieuwtje voor jullie: deze Zink 930 is tegenwoordig ook verkrijgbaar met uitwerking "Blinker". Althans, zo verkochten ze deze pijlen in Zwitserland deze week voor CHF 70. Tussen haakjes: 1 CHF is 0,64 euro.
Ook Weco Profi Stars nog te koop zien staan voor CHF 60 en tevens de Horror Knallrakete voor CHF 27 per stuk.

atlantvinc

Registered User
*even offtopic*
ik weet niet of aan de 930 hetzelfde lont zit als aan de 901, want daar zit van dat van dat groen/gelige lont aan wat helemaal ingeweven zit. deze is ook los te koop bij alpeco, maar hoe heet deze lont en is dit een trager lont als gewoon visco ofzo?

Bovenaan