88 & 240s new flower exhibition

blitzbom

Registered User
Ik heb deze 2 blokken gekocht. Nu zijn ze alletwee vrij breed en niet zo hoog moet ik dit blok nog ergens mee vastzetten of kan ik hem zo neer zetten?

laters

vonk

FPM Moderator
Medewerker
blitzbom zei:
Ik heb deze 2 blokken gekocht. Nu zijn ze alletwee vrij breed en niet zo hoog moet ik dit blok nog ergens mee vastzetten of kan ik hem zo neer zetten?

laters

2 flinke zand zakken tegen de zijkanten aan!

Anthony_bomb.

Registered User
inderdaad.. of een paaltje in de grond slaan, en de blokken met een spanband om het paaltje heen trekken.

Niet zo zeer voor het omvallen.. maar eerder voor het springen/schuiven van het blok.

Pyro.nl

Registered User
blitzbom zei:
240s new flower exhibition

Welk nr staat er op de doos, want bij Alpeco hebben ze 3 bakken met die naam. Vorig jaar had ik de
SCP-25/240-AS
SCS-04
43f213/063/04

Hij was zeer zeker de moeite waard, 3 minuten lang verschillende effecten op precies een goed tempo, mooie effecten. Zeker een aanrader!

Anthony_bomb.

Registered User
Aangezien het hier toch al om de flower exibition blokjes gaat , zijn er mensen die de 200shots al hebben gehad/gezien ??

Hij kost 75 euro wat ik een mooi prijsje vind, heeft een kaliber van 20mm á 0,8 inch en heeft zoals ik al zei 200 shots. Ik keek laatst bij Alpeco op de doos van het blokje en daar stond op dat ie 1 kg kruit had, opzich is dat niet echt veel als je kijkt naar het aantal schots, maar zijn die boeketten van de 200shots flower exibition toch een beetje groot ?? Niet dat als ik hem afsteek de boeketten amper te zien zijn, ik wil wel een beetje grote effecten natuurlijk :p Bijvoorbeeld even groot als de effecten uit 19 shots potten ofzo ?? dat zou mooi zijn voor die prijs!

PS: Filmpje van fpm ken ik al , maar is vrij onduidelijk en van ver af opgenomen , daar stelt het weinig op voor, daar lijkt het echt een flut blokje, maar zijn er mischien mensen die mij aan een goed filmpje of info kunnen helpen?

Laatst bewerkt:

Firework-boy

Registered User
Ik heb nog een filmpje gezien waar dat blok in een show gebruikt werd.
Ik meende in een show van Alpeco in 2004, maar weet ik niet zeker. Het leek iig wel op een flower exibition en de effecten vielen me erg mee! Best groot voor zo'n caliber;) En wel te vergelijken met de effecten uit een 19schots pot van NL kwalitiet dus vrij groot:)

Anthony_bomb.

Registered User
nitraat4life zei:
Op mijn doos staat tog egt 2,2 kilogram ?

Op de doos zelf , of op het blok :eek: ? Als ie 2200 gram heeft, dan is het zeker wel een lekker blokje denk ik !

Ik heb hier namelijk ook nog een ander Bonbrige blok staan, waar het aantal gram van het blok niet overeen komt met het aantal gram pts wat aangegeven staat op de doos?

Firework-boy zei:
Ik heb nog een filmpje gezien waar dat blok in een show gebruikt werd.
Ik meende in een show van Alpeco in 2004, maar weet ik niet zeker. Het leek iig wel op een flower exibition en de effecten vielen me erg mee! Best groot voor zo'n caliber;) En wel te vergelijken met de effecten uit een 19schots pot van NL kwalitiet dus vrij groot:)

Oke bedankt, ik ga zoeken :)

PS: kan iemand van de fpm crew mischien nog bevestigen of het blok flower exibition 200shots word afgestoken tijdens de Alpeco show in 2004 ?

Laatst bewerkt:
Bovenaan