52 shots 2,5 inch blok Nu met foto's

joepie

Registered User
Hallo,

ik heb een blok aangeboden gekregen het is een 2,5 inch blok 52 schoten. naam weet ik zo even niet meer ik dacht poisenous spider ik heb de search functie gebruikt en kon hier niks over vinden dus daarom maak ik het topic aan

mijn vraag is: Heeft er hier iemand ervaring met dit blok en heeft iemand hem ook daadwerkelijk gezien (effecten)

Groeten Joepie

Laatst bewerkt:

joepie

Registered User
Re: 52 shots 2,5 inch blok

Ja dat vond ik ook al maar dat staat wel bij de beschrijving van mijn dealer heb zijn bestellijst gezien en daar staat 52 schoten 2,5"

Firework-boy

Registered User

Ik heb een vaag vermoeden dat het om de poisonous spider van Weco gaat. Die heb ik dit jaar ook voorbij zien komen met 52 schoten. Deze is echter 1,5'' en niet 2,5''.
Wat moet je ervoor betalen? Meestal kan je aan een prijs wel zien wat voor soort blok het is. Moet toch een best vermogen kosten 52 schots en 2,5'' :nuts:

Dreek

Registered User

Ik heb een vaag vermoeden dat het om de poisonous spider van Weco gaat. Die heb ik dit jaar ook voorbij zien komen met 52 schoten. Deze is echter 1,5'' en niet 2,5''.
Wat moet je ervoor betalen? Meestal kan je aan een prijs wel zien wat voor soort blok het is. Moet toch een best vermogen kosten 52 schots en 2,5'' :nuts:

De poisinous spider van Weco is 56 schots.

Gr.

nismo

Registered User

Er is er zo ver ik weet maar een met 52 sh, ik heb ze al 12 jaar niet meer gezien maar ik kan je vertellen dat als je hem koopt je er geen spijt van zult krijgen echt een super blok. SX2048 poisenous spider 52 shots kosten toen 175 gulden was tekoop bij Bex. heb er nog wel een filmpje van ergens als je hem wil zien hoor ik het wel.

Fire freek

Registered User

Er is er zo ver ik weet maar een met 52 sh, ik heb ze al 12 jaar niet meer gezien maar ik kan je vertellen dat als je hem koopt je er geen spijt van zult krijgen echt een super blok. SX2048 poisenous spider 52 shots kosten toen 175 gulden was tekoop bij Bex. heb er nog wel een filmpje van ergens als je hem wil zien hoor ik het wel.

Een filmpje is natuurlijk nooit verkeerd :cheesy:

Als dat blok 12 jaar oud is kan de kwaliteit natuurlijk wel achteruit zijn gegaan.

joepie

Registered User

Ik heb hem binnen:nuts: en hij is echt mega groot

Het blok is van lidu en weegt 28 kilo

Hier enkele foto´s:

DSC01434.jpg

DSC01435.jpg

DSC01437.jpg

DSC01438.jpg

DSC01444.jpg

DSC01440.jpg

DSC01439.jpg

DSC01441.jpg

DSC01442.jpg

DSC01443.jpg

HET BLOK WAAR DIE JONGEN BIJ STAAT IS HET DAARVOOR STAAT 100S 2" HURICCANE VAN BVD
DSC01432.jpg

groeten joepie

Beekje

Registered User

Je hebt daar een paar hele mooie blokken, maar blijf het onvoorstelbaar vinden waar men al niet aan kan komen. Je hebt zelfs een blok met een nederlands etiket, dus dat wil betekenen dat het gewoon van een Nederlandse importeur of schietbedrijf vandaan komt, welliswaar misschien via via:weird:

Of is iemand die dit niet kan bevestigen?

Berag

Registered User
Sommige handelaars plakken er zelf een beschrijving op alsmede ook een instructie hoe hij geplaatst en ontstoken moet worden. Deze handelaars zijn er jammer genoeg niet zo veel...

Je hebt daar een paar hele mooie blokken, maar blijf het onvoorstelbaar vinden waar men al niet aan kan komen. Je hebt zelfs een blok met een nederlands etiket, dus dat wil betekenen dat het gewoon van een Nederlandse importeur of schietbedrijf vandaan komt, welliswaar misschien via via:weird:

Of is iemand die dit niet kan bevestigen?

Ik kan wel raden van waar dit afkomt Lidu, Vulcan, BVD idd een bedrijf in Nederland maar dat hoef niet meteen per definitie illegaal te gaan kan net zo goed dat iemand van bijvoorbeeld Belgïe, Duitsland met de behorende documenten deze pyrotechnische voorwerpen aankoopt en vervolgens zwart met winst doorverkoopt...

Beekje

Registered User
Sommige handelaars plakken er zelf een beschrijving op alsmede ook een instructie hoe hij geplaatst en ontstoken moet worden. Deze handelaars zijn er jammer genoeg niet zo veel...

Dit is wel een heel ver gezocht antwoord:huh:

Ik kan wel raden van waar dit afkomt Lidu, Vulcan, BVD idd een bedrijf in Nederland maar dat hoef niet meteen per definitie illegaal te gaan kan net zo goed dat iemand van bijvoorbeeld Belgïe, Duitsland met de behorende documenten deze pyrotechnische voorwerpen aankoopt en vervolgens zwart met winst doorverkoopt...

Je zegt dat het per defenitie niet illegaal hoeft te zijn, maar alles wat NL binnenkomt met de niet juiste klassering en etiketering volgens nederlandse wetgeving is naar mijn weten illegaal:confused:

Misschien dat ''zwarte'' verkoper express die labels eraf heeft gehaald, want ik zie ook niet het Lidu gebruiksaanwijzing label erop die normaal standaart erop zit, dat het niet te traceren is... Mjah een kenner ziet meteen aan de code dat het van Lidu afkomt, zal morgen eens op de catalogus kijken want wis nieteens dat Lidu een 2,5'' Poisinous Spider had zal wel een geweld zijn, als je die van Weco al ziet is ook van Lidu maar dan 1,5''.

Edit: Hij staat onder die code inderdaad op de catalogus verder staat er geen kaliber bij wel vind ik raar dat op de catalogus 22 kilo staat en op de foto zelf 30 kilo, maargoed dat komt wel vaker voor zulke fouten.

Laatst bewerkt:
Bovenaan