49 schots blokken

Status
Niet open voor verdere reacties.

firewurx

Registered User
Heeft er iemand ervaring met deze blokjes. Ze zijn in Belgie te koop in verschillende varianten. Kruitinhoud van 400 tot 700 gram (vandaar dat ik het in deze categorie plaats).

De vraag is of deze E39,- p/st waard zijn. Wat is het kaliber en is het effect (qua grootte) en knal een beetje respectabel.

Bedankt!

16013a.JPG

16013l.JPG

Red Eagle

Registered User
het zegt mij zo niks maar voor 39 euro kan het haast geen miskoop zijn lijkt me.In ned. betaal je het dubbele voor een pot van 700 gram gewoon een keertje proberen zou ik zeggen

skupje

Registered User
Heeft er iemand ervaring met deze blokjes. Ze zijn in Belgie te koop in verschillende varianten. Kruitinhoud van 400 tot 700 gram (vandaar dat ik het in deze categorie plaats).

De vraag is of deze E39,- p/st waard zijn. Wat is het kaliber en is het effect (qua grootte) en knal een beetje respectabel.

Bedankt!

Ik zou zeggen Google even er zijn filmpjes hierover op internet te vinden,
gewoon 49schots Bonbridge en dan kijken onder bormio pakket dan kom je ze vanzelf wel tegen.

Een verwijzing naar P.... W.... mag dit????? Toen ik dat een keer deed werd mijn post weggehaald??????

Grtz skupje.

Laatst bewerkt:

firewurx

Registered User
Hey bedankt!

Ik heb uiteraard gezocht op FPM...maar daar kon ik ze niet vinden. Nu weet ik dat ze Bormia heten....dat scheelt een hoop

Nogmaals bedankt!

NLsandman

Registered User
Een verwijzing naar P.... W.... mag dit????? Toen ik dat een keer deed werd mijn post weggehaald??????

Grtz skupje.

Nope mag niet(win)

Voor de topic starter:

Je kunt ze vergelijken met die 19 shots potten van bonbridge(monda) alleen dan wat meer schoten.
Prijs is niet verkeerd.

Als je echt zwaardere 49 shots blokken wilt hebben dan raad ik je de nieuwe serie aan van bonbridge zoals tampico, mexico etc.
Helaas zijn die wel een keer zo duur maar hebben ook veel meer kruit inhoud.

djara

Registered User
het zijn blokjes met 25 mm kaliber !

ze zijn er in 2 assories ! a en b !
ik heb 49s peony gehad en de crackling fisch.
ik vond ze leuk maar niet echt geweldig. de blokjes schieten in salvo`s van 3 tegelijk. en elke salvo heeft andere kleuren. persoonlijk vind ik fisch niet mooi en de peony heb ik ook al zo vaak gezien.
als ik een aanrader mag doen: neem de crackling willow varrianten...

de mexico en guadalupe zijn inderdaad betere aanraders ! 30 MM
de Guadalupe vind ik persoonlijk een echte aanrader!!!
ook weer in salvo`s maar dan 7 in plaats van 3 ! en het is een mix blok.

conclussie de bormio`s zijn het waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan