4 Years full of fireworks

stefantvs

Administrator
Medewerker
Zo ik vond het wel eens tijd worden voor een nieuw filmpje, deze mooie hobby houdt me nu ongeveer 4 jaar al dag en nacht bezig wat ik met veel plezier natuurlijk doe. Tevens zit ik nu op een mooi mijlpaal met ongeveer 150 showtjes in de afgelopen paar jaren :hehe!:

Have fun watching the video !!!

Iedereen onwijs bedankt die dit mogelijk heeft gemaakt voor me !!

Zoiezo aangezien ik zelf geen rijbewijs heb, en ik dus meestal afhankelijk ben van anderen.

Maar vooral
Torr ( Arjan )
Tony,
Ronny & Mike ( Katan Vuurwerk )

Zonder jullie had ik wss de helft van deze shows niet kunnen bezoeken of mogen filmen op plekken waar je normaal niet bij komt :lub: :hehe!:

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Lekker filmpie Stefan! Op naar de 5 jaar.
En jij uiteraard ook bedankt voor al je bijdragen.

vincer

Registered User
Steeffie, je zet weer een heerlijk filmpje neer! Prachtig om te zien dat je nu al vier jaar lang volledig voor je hobby leeft. Ik wil je bedanken voor het feit dat je altijd met ons de beelden deelt, bijna altijd als eerste.

Hopelijk mogen we nog heel erg lang van jou en je beelden genieten en is die 4 jaar pas een klein beginnetje!!

fireworkaddict

Registered User
Wat een geweldige momenten die in het filmpje zitten! (Alleen de muziek had wel weg gemogen haha)
Juist JIJ bedankt voor het altijd klaar staan met de camera. Heb een hele berg films van jou met plezier gekeken :hehe!:

Torrr

Registered User
Geweldig filmpje Stefan en op naar de volgende 150 showtjes en ik vind het mooi om te zien dat ik er zelfs in wordt benoemd en het is wederzijds gozer : jij ook bedankt voor alles :)

Firecrack-R

Registered User
Ik had eerlijk gezegd wel een lekkere beukplaat verwacht onder dit filmpje, mocht helaas niet zo zijn:tounge:

Mooie compilatie heb je gemaakt Stefan, ik kijk geregeld je filmpjes en kan vooral genieten van de "up close" films. Dus als je jezelf weer eens op een ponton van Katan hebt geparkeerd!

Ga zo door.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Ik had eerlijk gezegd wel een lekkere beukplaat verwacht onder dit filmpje, mocht helaas niet zo zijn:tounge:

Mooie compilatie heb je gemaakt Stefan, ik kijk geregeld je filmpjes en kan vooral genieten van de "up close" films. Dus als je jezelf weer eens op een ponton van Katan hebt geparkeerd!

Ga zo door.

Volgend filmpje word een stampplaat oke :p
Heb jij ff geluk :hehe!: morgen sta ik weer tussen de buizen met de camera :)

Moontan

Moderator
Medewerker
Stefan, bedankt voor al je leuke bijdragen tot nu toe. Jubileumfilmpje is goed man!!
En net wat Dinant zegt: vooral doorgaan!!

edje30

Registered User
geweldig filmpje Stefan. Jij was het die me nu precies een jaar geleden geintroduceerd hebt bij Katan en het bouwen van shows en ook ik ben verslaafd aan het bouwen en schieten van shows. Ik heb nu 2x met je samen mogen bouwen en het enige wat ik kan zeggen is dat ik zeker nog vaker samen met jou shows wil bouwen.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Top film stefan! Af en toe lijkt het net alsof ik naar een dikke pyromusical zit te kijken.

Bovenaan