4 Space

FPM ProductBOT

Registered User
4 Space

1647_Wolff_Dynasty_Professional_4_Space_1_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over 4 Space [/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1647[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 104,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]1 x 315 en 3 x 285 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]2/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]1 x 21 en 3 x 19[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Deze 4 gigia cakes vormen samen een kwartet aan ruimte: luide knallen, heldere kleurboekettenen en een zee aan andere effecten. In de film zie je de volgorde: Galaxy, Universe, Stardust en dan de super nova.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

boozebelly

Registered User
Mooie cakes hoor...:rolleyes:
Vooral de 1e vind ik prachtig. En de finale van de 2e cake mag er ook zijn.

Ik denk dat je voor dat geld 4 goede cakes in huis haalt met gevarieerde uitwerkingen en ook nog met een maximale kruitvulling, zeker geen miskoop.

Kobajo

FPM Filmer
De Galaxy vond ik er hier het meest uitspringen, alleen maatkte Titan na afloop van de cake een goede opmerking dat deze betere fanshaped had kunnen eindigen ipv de laatste schoten recht omhoog. Hierdoor mis je de climax een beetje. Neemt niet weg dat ik dit alsnog een topper vind met een groot effect.

kingmokum

Banned
Ik vind eigenlijk alleen de laatste 2 cakes, de stardust en supernova mooi. Vind 100 euro voor dit pakketje te duur om hem te kopen. Helaas, maar voor 100 euro komt deze niet op het lijstje.

gr

King

henkstaart

Registered User
dikke cakes mat al dat goud :bigsmile: helemaal mijn smaak vooral die soort willow met groene knoppen draan zijn vet als ik een dealer in utrecht ken vinden haalt ik ze zeker

Ischa

Registered User
gewoon een goed pakket met mooie cakes met goede gouden effecten
bij mij komt ie erbij voor een prijs van 25 euro per pot kan dit geen miskoop zijn

baart23

Registered User
goede cakeboxes, een beetje het idee van de Stars over.... serie. Weet iemand eigenlijk of deze serie dit jaar nog bestaat?

funkie x

Registered User
ik vind 100 euro voor het pakket echt teveel hoewel er zeker goede potten bij zitten bijv.
galaxy en super nova. en als goed naar de uitwerkingen gaat kijken is universe ook een goede pot alleen zijn de boeketten niet zo groot!
los ga ik er zeker 2 kopen

groeten
funkie x

PyroGuy

Registered User
ik vind 100 euro voor het pakket echt teveel hoewel er zeker goede potten bij zitten bijv.
galaxy en super nova. en als goed naar de uitwerkingen gaat kijken is universe ook een goede pot alleen zijn de boeketten niet zo groot!
los ga ik er zeker 2 kopen

groeten
funkie x

Zijn ze los te koop dan?:unsure:

funkie x

Registered User
dat zou ik niet precies weten maar als ze los tekoop zijn ga ik er zeker 2 kopen
even afwachten op folders want daar staat meestal wel in of per stuk te verkrijgen zijn
ik hoop het wel!!

groeten,
funkie x

Quadriffis

Registered User
Van de nieuwe producten van wolff vind ik dit een van de betere. Goede kwaliteit en voor vier cakes 100 euro. Enige nadeel van assortimentjes is dat je ze eigenlijk allemaal mooi moet vinden anders kun je beter 3-4 andere losse cakes kopen die je allemaal 100% super vind. Gelukkig vind ik bij deze vier ze allemaal wel wat hebben, mooie kleuren en grote effecten en ook lekker met die salvo's en wisselende finales.

Deze komt voorlopig op mijn lijstje, de prijs bij de dealer hier in de buurt kan ook nog weleens zo'n 10 euro lager zijn :)

KoenL

Registered User
25 euro per cake is wat mij betreft oke, maar ik had ze ook liever los te koop gezien. De Galaxy en de Super Nova; absoluut toppers. De andere twee zijn zeker niet de minste, maar daar zet ik liever 1 Sniper voor in de plaats.

Sweet Laker

Registered User
Ik zeg het niet snel meer tegenwoordig van een dergelijk geprijs pakket, maar vind het mooie cakes. De eerste 2 vind ik erg mooi en de vierde gaat mooi verder met het laatste salvo van de derde cake. Leuk gedaan, mooie effecten!

baart23

Registered User
klopt het dat de laatstgeschoten een 15shots pot is? volgens mij moeten dat er 21 zijn, maar heb het filmpje nu meerdere mlaen gezien en te er niet meer dan 5x3...

appiehappie

Registered User
Mooie bakjes hoor, alleen al de eerste zou ik voor het effect al willen in viervoud, mooi om te zien en langdurig; het lijkt wel professioneel. De grote witte boeketten van de tweede pot zijn erg mooi. Persoonlijk vind ik deel laatst het minst, maar voor 100 piek heb je best mooi spul, al zit het aan de dure kant van het spectrum.

Meestal, maar dat verschilt per dealer, kan je zulke potten ook wel los kopen. Slopen ze het pakket los en gaan ze per stuk in de vitrine. Jij en ik weten dan dat het eigenlijk een pakket is, maar Jan Jammerdan niet.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb even op me gemak het filmpje terug bekeken en ik heb besloten dit pakket op mijn lijst te zetten. Ik vind ze alle 4 nice en ik ben benieuwd hoe de cake het doen op 10 meter afstand in plaats van de 70 a 80 die we hier tijdens het filmen hebben gehanteerd.

bridge

Bronzen Member
Ik ga dit ook nemen. Juist vanwege dit soort cakes is Wolff zou goed. Met voorverkoopkorting wordt het een pakket van 80 euro. Dat is t waard.

Bovenaan