lagge toch zoon ding midde op de straat zetten en dan aansteken kan de hele buurt er mooi van mee genieten |

|

|

ik ben zelf ook nog maar 17, maar je haald me de woorden uit de mond gantpoplin, vuurwerk is gevaarlijk, dus als je het afsteekt, steek het dan ook op een zoon veilig mogelijke manier af, aangezien ik verwacht dat hier niemand een electrische ontsteking heeft, stukje doorverbindlond van minimaal 30 cm bij zoon blok, in een weiland ingegraven/zandzakken er omheen/vastgebonden aan een paal, aansteken en weg rennen (nee niet lopen) zeg dit ook tegen de mensen om je heen in de laatste dagen met jaar, het afsteken kan nooit veilig genoeg gebeuren, en ben/ken je dan toch zo eigenwijs om zoon blok af te steken, lees dan eerst alles hier op het forum eens door en laat er een verstandige volwassen (ken genoeg volwassenen die het woord veilig niet kennen) persoon bij aanwezig zijn die je kan adviseren bij dit soort praktijken...
k mag dan nog maar 17 zijn, en gewoon rustig met shells schieten, maar dat hoefd daarbij nog niet in te houden dat ik geen verstand heb van dit soort praktijken, ik schiet ook al 2 jaar, en altijd in een weiland, het jaarlijkse publiek (vrienden familie) word dood leuk van het weiland geweerd anders schiet ik niks af, ik heb het afgelopen jaar tot 6 inch geschoten, maar dat doe ik voorlopig niet weer, die dingen zijn me net te...
ik vertel jullie dit niet om het goed te keuren dat mensen onder de 18 jaar dit soort vuurwerk afsteken, maar dat ik het nog steeds niet eens ben met die norm die de normale consument in acht neemt, en ik wil nou dus ook geen gezeik van klein jongetje hoort niet met groot mensen spul om te gaan, mijn stelling: een mens mag vuurwerk afsteken, zo lang het maar verstand heeft van wat het doet, en wat het afsteekt, en helemaal wat de veiligheidsregels zijn, en die maximaal in acht neemt.
srry admins, dit moest ik ook ff kwijd.
NU WEER ONTOPIC EN LULLEN OVER DIE BLOKKEN
Greedings,
Der Schuim :w