4 inch blokjes bonbridge

Jeff

Registered User
Ook de 4'' blokken zijn van bonbridge. Ook al zijn de dozen zelf gemaakt volgens enkele kenners hier, de shells die erin zitten zijn van bonbridge.

Het is ook wat ik DENK. Ik heb het ook maar een keer gelezen hier of op een ander forum. Maar dit was dus voorheen het geval. NU blijken ze wel de echt 9shots 4'' Bonbridge te hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:

jos

Registered User
k heb genoeg info jongens bedankt voor snelle reackties.
van mij mag dit sluiten voor er eindeloze discusies ontstaan.
grz, see you next year

KoenL

Registered User
Jongens, dit gaat de hele verkeerde kant op.

De vraag was of er iemand was die ervaring had en er iets meer over kon vertellen, niet waar het vandaan kwam. Stop met die onzin, want belangrijk is dat helemaal niet.

Ontopic;
heeft hier iemand ervaring mee, mijn vraag is gaan deze potjes snel of langzaam ,of heeft er iemand een filmpje van. het zijn 2 verschillende.

jos

Registered User
super ze schoten 1voor1 , als er 1 uit makaar klapte schoot hij de volgende pas.
filpje komt nog.

myrmidon

Registered User
ieders ervaring met snel of langzaam varieerd sterk, hetzelfde als dat een knal hard of zacht gaat, je kunt nooit zeggen of iemand hem snel of langzaam vindt gaan, want iedereen ervaart het anders!

hookster

Registered User
Jos, wat voor effect was je blok? die van mij was green chrysantum! zeer mooi. Heb niets gefilmd vanwege de mist. Ik hoop snel je filmpje te zien. gr

Bovenaan