Als je de ''zelfmaak'' 9shots 4'' hebt misschien, maar de ECHTE Bonbridge 4'' heeft gewoon een normale snelheid zodat je er ook nog van kan genieten.
Ik vind 16 seconden voor een 9shots 4'' helemaal niet te snel. Doe het x10 en je hebt een 90shots die ruim 2 minuten duurt. Eerder langzaam dan snel dus. Precies zoals het hoort bij zo'n blok.
en ik zie geen foto bij deze filmpjes die trouwens van een 3 inch 16 shots zijn in plaats van een 4 inch 9 shots.
Voor zover ik weet werden deze blokken verkocht als zijnde Bonbridge, maar bleken het in werkelijkheid zelfgemaakte batterijen.
Jos,
Hier staan een paar van die dozen op de foto, we hebben er dit jaar weer 5 gekocht. Daar kun je zien dat ze van Bonbridge zijn.
http://www.mijnalbum.nl/Album=HBGB7VDM
als dit echt van jou is?
ik dacht dat ik gestoord was met mn 2500 euro aan vuurwerk, maar dit is wel iets meer denk ik. btw die 4 inch, is die ook van bonbridge?
Ook weet ik wel waar hij alles vandaan heeft. En daarom zei ik ook.... hoop voor je dat niet de 4'' in 1 keer leeg geschoten wordt.
Dat was vorig jaar iig wel het geval. (ook al staat er bonbridge op, dat is maar een doos, het gaat tenslotte om de inhoud)
Ook weet ik wel waar hij alles vandaan heeft.
Als de doos in 1 keer leegschiet is toch ook gaaf. Zoals je kan zien op het filmpje verschilt de snelheid van schieten enorm.
dit heb ik al aan jos aangegeven als je boven had gelezen... dat het ook mooi is.. .als finale.
???
Klopt tot max 30 mm kun je daar halen, maar je zei dat het niet uit brussel komt! maakt ook verder niet uit hou jezelf maar voor de gek.