3Onderzoekt - Vuurwerk uit polen

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Op 18 december wordt er op NED3 een aflevering van 3Onderzoekt uitgezonden. Deze aflevering zal in het teken staan van vuurwerk uit Polen.

Voor 3 Onderzoekt reist presentator Manuel Venderbos naar Polen om illegaal vuurwerk te kopen (en te testen).

Manuel staat een grote vierkante cake (sierknaller) te filmen met zijn telefoon als er een deel de bocht uit vliegt...

Voor 3 Onderzoekt reist presentator Manuel Venderbos naar Polen om illegaal vuurwerk te kopen (en te testen).

Hier gaat het bijna mis/raak als een lawinepijl blijft steken...

Vanaf 13 november op NED3!
(Don't try this at home)

Als ik de bovenstaande filmpjes bekijk zal er vast verteld worden hoe gevaarlijk vuurwerk wel niet is. Jammer dat ze zelf helaas het vuurwerk niet juist gebruiken....

poepiegaaf

Registered User
Precies waar iedereen juist op tegen is qua vuurwerk, wordt uitgezonden.

Ze konden ook consumentenvuurwerk uit de supers kopen en dat testen zodat vuurwerk juist misschien wel in een goed daglicht komt...

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Twitter berichten van Manuel Venderbos (presentator):

[tweet]394526106788720640[/tweet]
[tweet]394501742064566272[/tweet]
[tweet]394500456581705728[/tweet]
[tweet]394484990375116800[/tweet]
[tweet]394472210314035200[/tweet]
[tweet]394464561975554048[/tweet]
[tweet]394417714972073984[/tweet]
[tweet]394416951382253568[/tweet]
[tweet]394391958678147073[/tweet]
[tweet]393716639063359488[/tweet]

potige_smurf

Registered User
Nee,echt,deze man onderzoekt het ook echt vanuit een serieus oogpunt:huh:.
Lijkt meer of hij gewoon 'legaal' wat wilde afsteken:sad:.

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Jammer dat er nooit eens word gekeken na de positieve kanten van dingen in de Nederlandse media. Altijd alleen maar negatief.

RedBaron

Registered User
ik snap totaal het doel niet van dit onderzoek??? dat menig stuk vuurwerk uit Polen zwaarder of gevaarlijker is.. dat weten we wel...

...En dat van onze belastingcenten..

myrmidon

Registered User
die opmerking van "reist naar Polen om illegaal vuurwerk te kopen" raak echt kant noch wal, hij koopt het daar waar je het gewoon op iedere hoek kan en mag kopen... hoezo illegaal??

genius

Registered User
Wat voor beeld proberen die lui toch weer te schetsen. Signaalpijl in de grond, dat gaat vast goed. Op 10 meter afstand staan van een 2,5" blok en dan janken als je een stuk vuurwerk tegen je harses krijgt. Wat een droeftoeters zeg. Facepalmwaardig dit..

Sweet Laker

Registered User
pff onderzoek is één ding, maar doe het dan wel onder de juiste voorwaarde. Het enige dat ze nu bewezen hebben is dat de 'onderzoekers' misschien nog wel erger falen dan de mensen die op straat met voorzorgsmaatregelen afsteken. En het ergste is dat ze er nog de grootste lol om hebben én dat het uitgezonden word ook. Ach ja,..

jawe

Registered User
Dit is toch geen onderzoek!!! kan me haast niet voorstellen dat dit ook nog eens uitgezonden wordt:sad:
Komt mij mij over als sensatie zoekers die misbruik maken van het term vuurwerk en oostblok landen.
En ook nog eens heel verkeerd gebruik er van maakt.

genius

Registered User
Net maar even een klacht in gediend bij het NICAM. Pik deze onzin niet. Als de beelden hierboven ook te zien zijn op televisie overtreden ze de wetten van de Europese unie en Polen en geven ze vlak voor oud en nieuw verkeerde voorlichting..

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Net maar even een klacht in gediend bij het NICAM. Pik deze onzin niet. Als de beelden hierboven ook te zien zijn op televisie overtreden ze de wetten van de Europese unie en Polen en geven ze vlak voor oud en nieuw verkeerde voorlichting..

Je heb de uitzending nog niet eens gezien? Misschien eerst maar afwachten of informeren waar deze aflevering over gaat?

genius

Registered User
Interesseert me niet. Als je die kansloze posts al leest en filmpjes ziet is het klaar. Zoals ik al zei: droeftoeters.

kingmokum

Banned
Genius ik ben het helemaal met je eens.

Super kansloos programma, gemaakt op kosten van de belasting betaler.

Als dit nu bij alberto op sbs6 voorbij kwam oke, dan had ik er alsnog moeite mee maar minder.

Op de publieke omroep horen dit soort sensatie beluste programma's niet thuis!

Bovenaan