35e Internationale vuurwerkfestival Valencia Oktober 2014

Dahustla

Registered User
Re: 35e Internationale vuurwerkfestival Valencia Oktober 2013

@tony... je topictitel staat een foutje in :) het is dit jaar 2014 :)

Dennis010

Registered User
Zoals ieder jaar aanwezig en ik heb zo'n vermoeden dat ik weer een paellaatje kan gaan regelen :hehe!: Ik heb uit zeer vertrouwelijke bron vernomen dat er dit jaar een extra show op het programma van Pobla de Vallbona komt te staan....

gorty

Registered User
Dit jaar ook weer aanwezig. En laat die paella maar komen Dennis.
Smaakte uitstekend vorig jaar.
En die extra show wordt zeker met de hand geschoten. :tounge:

Plum Bloom

Registered User
Opnieuw present, dit keer naar alle waarschijnlijkheid met mijn zoon.

@Dennis: vertel, ben benieuwd naar die extra show.

MichelAngelo

Registered User
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. We hebben er ook wel weer zin om te genieten van de zon, biertje, paella aan het strand. Genieten. Hadden al stiekum naar vluchten gekeken en hadden het er over om Pobla te laten schieten. Dat gaan we dan toch maar niet doen.

We wachten met spanning af.

rob39

Registered User
Ik begrijp uit dit enthousiasme dat ik kan gaan boeken???? :lub:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. We hebben er ook wel weer zin om te genieten van de zon, biertje, paella aan het strand. Genieten. Hadden al stiekum naar vluchten gekeken en hadden het er over om Pobla te laten schieten. Dat gaan we dan toch maar niet doen.

We wachten met spanning af.

Dennis010

Registered User
Voor mensen denken dat er een echte show bij komt ofzo.... Dit is een geintje uit een onderlinge groep waar we afgelopen jaar mee in Pobla hebben gezeten. Er komt geen extra show, er zullen waarschijnlijk wat blokjes de lucht in gaan tijdens de geplande paella.

Ik heb ons huis trouwens al weer geboekt mensen. Het begin is er :lub:

raymondv

Registered User
Wij overwegen hier naar toe te gaan:

Klopt het dat de 7e een Nocturna is in Valencia zelf, de 8e twee avondshows en de 9e een Mascleta?
Of moeten we toch naar Pobla? Dan moet ik er een auto bij hebben .......

rob39

Registered User
Wij overwegen hier naar toe te gaan:

Klopt het dat de 7e een Nocturna is in Valencia zelf, de 8e twee avondshows en de 9e een Mascleta?
Of moeten we toch naar Pobla? Dan moet ik er een auto bij hebben .......

de 7e is er in pobla de Valbona een middagshow (tje) en 's avond een nocturna. Pobla is 3 kwartier rijden met de metro, dat werkt prima. Wij laten de volgende keer de middagshow schieten, vonden wij de anderhalf uur extra in de metro niet waard. Gezien de (lage) prijs van het bier, de buitentemperatuur en de lange tijd tussen de shows is het ook slecht voor je lever om te blijven hangen want verder is er volgens mij helemaal niets te doen, mits je wil trouwen met een spaanse schone......

de 8e inderdaad 2 avondshows die er mogen wezen en de 9e om 14.00 uur een mascleta in Valencia.... niet normaal!!!

al met al kun je dus in een tripje van ruim 2 dagen de highlights meepakken

raymondv

Registered User
Bedankt voor de info! Denk dat het dan Pobla Nocturna wordt en de rest in VLC ... even kijken of er wat gunstige vluchten zijn om zo vakantiedagen te sparen ;-)

smilli

FPM Filmer
Ziet er stiekem aan te denken hier dit jaar naar toe te gaan, even kijken hoe het tegen die tijd met de financiën gaat.

RNBakker

Registered User
Bedankt voor de info! Denk dat het dan Pobla Nocturna wordt en de rest in VLC ... even kijken of er wat gunstige vluchten zijn om zo vakantiedagen te sparen ;-)

Een auto huren in Valencia is niet heel duur en het geeft je veel vrijheid om andere dingen te doen. Wij hebben vorig jaar nog een extra mascleta kunnen zien op 9 oktober buiten de stad. Maar het zijn wel weer extra kosten..

Wij (vrouw en ik) gaan van 7 - 10 oktober, vlucht is nu € 165,- vanuit Amsterdam.

Bovenaan