Archief 3 Stage Whistling

Tony

Administrator
Medewerker
Broekhoff - 3 Stage Whistling.png
Meer info over de 3 Stage Whistling:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 703
Advies verkoopprijs: € 15,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 167 gram
Aantal schoten: 16
Kaliber:
Tijdsduur:
20 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
12/1
Effect beschrijving:

16 schelle fluiters die trapsgewijs opstijgen.

DioR

Registered User
Ik ben inderdaad benieuwd naar deze bak. Helaas kan ik niet goed horen hoe de fluit is per blok... En ben ook zeker benieuwd hoe die live klinkt....

Roeland FPM

FPM Filmer
Voor de prijs vind ik het een hele leuke fluitcake maar vind dat de fluit een stuk minder rauw is dan bijvoorbeeld de Hypnotised, daarmee kun je hem niet echt vergelijken.

Richardus

Registered User
Nee ok, ik haalde die even aan om het verschil te maken met een 500schots fluitbak ala Crocodile. Dat soort lieve toontjes zijn het toch niet 20 maal? Want dan wordt het opeens een duur potje :p

Denk dat ik hier maar 'ns m'n fluitbegin van 't nieuwe jaar mee maak. 2 stuks achter elkaar, bij gebrek aan een Beko dealer (Green Glitter ;) ) in de buurt.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Zolang niemand deze alleen op film heeft staan denk ik dat dat wel meevalt. Ik moet nog maar zien of deze in de buurt komt van z'n broertje bij Beko.

boozebelly

Registered User
Misschien is deze fluitbak het proberen waard, maar ik denk toch dat er betere alternatieven zijn. Zo'n 3-traps fluit is natuurlijk heerlijk, maar wanneer ze 1 voor 1 worden geschoten in een hoog tempo vind ik het effect niet goed overkomen, het loopt maar wat door elkaar heen. Dan vind ik het tempo van de 'Sky Symphony' geschikter of ze moeten tegelijk gaan in salvo's, zoals bij de 'Earcatcher' van Bonfireworks. Dan vind ik een 3-traps fluit meer tot zijn recht komen.

En het filmpje... hoeveel tegelijk zien we hier? 15 ofzo? Ik kan er niet uithalen wat deze cake in zijn eentje presteert en dat weerhoud mij ervan om hem aan te schaffen. Zulke filmpjes werken op mij alleen maar averechts.

Bovenaan