3" blok, 49 shots

3307

Registered User
Mischien een rare vraag.
Ik heb vanmiddag een aantal 3" blokken aangeboden gekregen van 49shots.
Echter ik heb ze nog niet gezien, hij zou ze nog binnen moeten krijgen. Hij vroeg er 250,- euro per stuk voor. Aan jullie de vraag, bestaan er eigenlijk wel 3" blokken van 49shots? Aangezien 3" geen klein kaliber is en bij een 49shots het hele gebeuren wel erg groot word.

Overigens, 250,- is neem ik aan wel een acceptabel aanbod?

magic sky line

Registered User
3307 zei:
Mischien een rare vraag.
Ik heb vanmiddag een aantal 3" blokken aangeboden gekregen van 49shots.
Echter ik heb ze nog niet gezien, hij zou ze nog binnen moeten krijgen. Hij vroeg er 250,- euro per stuk voor. Aan jullie de vraag, bestaan er eigenlijk wel 3" blokken van 49shots? Aangezien 3" geen klein kaliber is en bij een 49shots het hele gebeuren wel erg groot word.

Overigens, 250,- is neem ik aan wel een acceptabel aanbod?

weet je zeker dat het 3" is want ik weet dat er van GBV ook 2"49shots worden aangeboden voor ongeveer de zelfde prijs.

Wizz

Registered User
25 shots 3" is het grootste wat ik heb gezien.
Maar hey er bestaan ook joekelse 100 shots 2", dus ben benieuwd!

casdeman

Registered User
Er hebben hier vorig jaar filmpjes gestaan van 3'' 25 sh. en 4'' 16 sh. blokken. Mooie blokken. Ik heb nog nooit een 3'' 49 sh. blok gezien, maar mocht het echt zo zijn is die 250 euro een mooie prijs, mits het blok kwalitatief redelijk is.

gantpoplin

Registered User
Ik denk eerlijk gezegd ook dat die blokken niet bestaan. En al zou dat zo zijn en je krijgt ze voor 250E dan nog zou ik ze niet nemen. Ga maar na 3" is een aardig groot kaliber en dan 49 schots...ik zou het risico niet durven nemen om zo'n gigantisch blok af te steken. Maar toch denk ik dat dit niet zo is, 2" kan ik mij nog voorstellen. Daarnaast ligt er natuurlijk ook welk merk het is. Wel apart dat als het echt zo is dat die blokken bestaan dat die dan op de Nederlandse zwarte markt verhandeld worden, ik vind dat echt onverantwoord! Daarnaast apart dat ik dit voor het eerst hoor dat zulke gigantische blokken worden aangeboden, 3" 25 schots is al super zwar en groot laatstaan 49 schots...maar ik denk dus iig niet dat dit realiteit is|:(

Laatst bewerkt:

3307

Registered User
Tja het lijkt mij ook allemaal heel erg sterk en heb ook zoiets: Eerst zien dan geloven. Vandaar dat ik ook hier vragen over stel.

Hij had het naast 49shots ook over 36shots blokken van 3".
Maar als ik het zo hoor van jullie zal hij zich wel hebben vergist met 2" blokken.

Maargoed, ik hou jullie wel op de hoogte.
Die dingen zouden vandaag binnen komen.

@Gantpoplin: Ze worden ook niet op de Nederlandse zwarte markt verhandeld. ;)

Laatst bewerkt:

3307

Registered User
gantpoplin zei:
oh niet? hoe kom jij er aan dan? Wil je zeggen dat het legaal word gekocht?|:(

Er bestaat ook zoiets als een Belgische zwarte markt.

Maargoed, het ging uiteindelijk toch gewoon om 2" blokken. Helaas.

gantpoplin

Registered User
Haha daar heb je gelijk in! naja 2" is ook leuk hoor, heb zat leuke 2" blokjes gezien...! maja voor 250% das wel erg duur...:S

Laatst bewerkt door een moderator:

Conflicto

Registered User
3307 zei:
Er bestaat ook zoiets als een Belgische zwarte markt.

Maargoed, het ging uiteindelijk toch gewoon om 2" blokken. Helaas.

Ik geloof niet dat er op de belgische zwarte markt meer wordt verkocht als op de Nederlandse. Dat is totale bullshit.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Hmm 3 inch 49 shots leek me ook sterk.
Dan moet je met een heftruck dat ding op de straat zetten.
Krijgt je het verhaal waarmee Bex vroege rmee adverteerde in zijn krantjes.

En ik het ook niet meemaken, als zo'n ding uit elkaar klapt.

Maar misschien kun je een fototje nemen.
Dan kunnen er ervaren freaks zeggen van welk merk is, enz.

Bovenaan