25e Internationaal vuurwerk festival Hannover 2015

Moontan

Moderator
Medewerker
Onderstaand de data van de shows voor het festival Hannover 2015

16 Mei 2015

6 Juni 2015

22 Augustus 2015

5 September 2015

19 September 2015

Bron: facebook

En de naam van de eerste deelnemer is bekend:

19 september 2015: Göteborgs Fyrverkeri Fabrik

RedBaron

Registered User
Dit wordt een speciale editie omdat het de 25e is. Geen winners of winners editie, maar een editie met een aantal gekende zware toppers. waaronder dus Goteborg! Het zal een ware Clash of the Titans worden wat ze in Hannover nog nooit in 1 jaar bij elkaar gehad hebben! Ik kijk er nu al naar uit! :tounge:

D

Deleted member 17038

Guest
Ff een hotelletje boeken van 15 mei tot 20 september :hehe!:
Ben benieuwd naar de andere namen. En zou je bij hotels korting kunnen krijgen als je ze voor ieder weekend probeert te boeken?

RedBaron

Registered User
Ik heb hier alvast de landen:

16 Mei: Italië
6 juni: Spanje
22 augustus: Finland
5 september: Filipijnen
19 september: Zweden - Goteborg

Beloofd heel wat denk ik! :tounge:

(onder voorbehoud)

RedBaron

Registered User
Via een kuchende man in een regen jas heb ik line-up nu compleet binnen. Als het goed is wordt ze binnenkort officieel bekend gemaakt.. Maar laat ik FPM dan maar de primeur geven. Het is een monsterlijke Titanen line-up om de 25e editie flink te onderstrepen:

16 Mei: Italië - Pyroemotions s.r.l
6 juni: Spanje - Pirotecnia Ricardo Caballer
22 augustus: Finland - Suomen Ilotulitus Oy
5 september: Filipijnen - Dragon Fireworks
19 september: Zweden - Göteborgs Fyrverkeri Fabrik

(alles onder voorbehoud)

Ik zeg laat de pallets met singleshots maar aanrukken! :tounge:

Heb er ontzettend zin in om alle shows of in ieder geval vier mee te pakken! :lub:

Laatst bewerkt:

Reverser

Registered User
Ik ga ook een aantal shows bezoeken . De laatste waarschijnlijk niet. De Zena-Trophy is ook meestal rond die tijd.

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

RedBaron

Registered User
Yihaa! Champions of Champions line-up op die Fin na dan.

Ik ben heel benieuwd wat die Fin gaat doen ja. Nog nooit van dit bedrijf gehoord. Ik ben wel een beetje bang dat dit bedrijf een beetje plat gewalst gaat worden door de andere 4. Aan de andere kan vernam ik dat deze Fin wellicht geholpen gaat worden door een andere Fin JoHo Pyro.. We gaan het meemaken! :)

RedBaron

Registered User
en de officiële flyer van Hannover Tourism:

560204_890014167676873_7384517866333591841_n.jpg

Moontan

Moderator
Medewerker
Verplicht muziekstuk: (bron facebook)

Symphony No. 9 (From the new world), 4. Satz: Allegro con fuoco von Antonín Dvořák.

RedBaron

Registered User
Verplicht muziekstuk: (bron facebook)

Symphony No. 9 (From the new world), 4. Satz: Allegro con fuoco von Antonín Dvořák.

Ik vind dit een van de meest mooie klassieke stukken muziek waar je een (goed!) vuurwerk op kunt schieten. En heb deze al vaak voorbij horen komen o.a in Brno toen Vaccalluzzo hem vertolkte.. De aller mooiste die ik tot nu toe heb mogen zien!

Ik hoop dat ze dit kunnen overtreffen.. Maar het zal moeilijk worden vrees ik. Overigens heeft Gotenborg in 2011 al eens een poging gedaan met deze muziek.. echter door een probleem met hun schiet systeem liep het niet lekker. Gotenborg heeft dus al een beetje ervaring met dit nummer in Hannover

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Oeh dat is een spannend stukje muziek, vind het wel lekker klink voor Ricasa eigenlijk.
Ben benieuwd hoe ze ermee om zullen gaan.

Bovenaan