25% korting op Wolff vuurwerk - Multimate Maarssen

IlseZ

Registered User
Hallo vuurwerkliefhebbers!

Wij hebben ook een actie!
Wij geven voor de leden van freakpyromaniacs 25% korting op ons assortiment (van Wolff) in de voorverkoop.

Wat te doen:
- Bestel wat je wilt hebben op onze site/webwinkel, www.vuurwerkmaarssen.nl
- Zet achter je naam: freakpyromaniacs, zodat wij weten dat je van de site bent
- Omdat dit van ons geen normale actie is, zal er niet automatisch 25% van afgetrokken worden: dit mogen jullie zelf uitrekenen
- Deze actie geld voor al het (sier)vuurwerk (m.u.v. de kopjes: ‘knalvuurwerk’ en ‘actievuurwerk’)
- Het bedrag (met de 25% korting) mogen jullie over storten (jullie krijgen automatisch een mail met instructies)
- Als de betaling binnen is, krijg je automatisch een mail waarmee je je vuurwerk af kan halen op de door jouw aangegeven datum!
- Je mag de bestelling ook in onze winkel opgeven.
- Bestelling uiterlijk opgeven op 24 December.

PS de normale actie vervalt bij 25% korting. Dit zal wel op de bevestiging staan, maar wordt niet uitgeleverd. Bij kleinere bedragen heb je meer baat bij het gratis product (in procentuele zinnen).

Je kan ook voor de normale actie kiezen namelijk:
van 25 euro tot 60 euro gratis vuurwerk t.w.v. 15 euro
van 60 euro tot 100 euro gratis vuurwerk t.w.v. 25 euro
van 100 euro tot 150 euro gratis vuurwerk t.w.v. 35 euro (Cyclone)
en vanaf 150 euro gratis vuurwerk t.w.v. 50 euro (Cool Beauty)

MULTIMATE Maarssen wenst u een knallend 2010!
www.vuurwerkmaarssen.nl
info@vuurwerkmaarssen.nl

Laatst bewerkt:

britain

Registered User
Ik zit even te kijken op jullie site. Maar wat wordt er bedoeld met "gratis vuurwerk ter waarde van 50 euro"

Kiezen jullie dan vuurwekr uit voor 50 euro? Geven jullie een product ter waarde van 50 euro? Of mogen wij zelf vuurwekr uitzoeken voor 50 euro?

IlseZ

Registered User
Ik zit even te kijken op jullie site. Maar wat wordt er bedoeld met "gratis vuurwerk ter waarde van 50 euro"

Kiezen jullie dan vuurwekr uit voor 50 euro? Geven jullie een product ter waarde van 50 euro? Of mogen wij zelf vuurwekr uitzoeken voor 50 euro?

Wij hebben al vuurwerk uitgekozen wat je dan krijg.
Voor 50 euro aan vuurwerk krijg je Cool Beauty.
Groetjes Ilse

elmo

FPM Moderator
Zeer goede actie,jammer dat de bestellingen al de deur uit zijn anders had ik er zeker gebruik van gemaakt.

ifeelfine

Registered User
had al besteld voordat ze met de actie kwamen :S

maar heb gewoon de (Cool Beauty) genomen omdat ie gewoon erg mooi is. (mocht ook voor 50 euro vuurwerk uitzoeken als ik wilde) super zaak dit goed contact via de mail.

(en nou maar hopen dat ze mijn silver salute leveren :p )

Booomy

Registered User
Inderdaad een goeie winkel. Kom er net vandaan. Contact via de mail was top. Had wel 25% korting dat scheelde weer. En ze hadden mijn 4 Silver Salute dus het kan beginnen.

ifeelfine

Registered User
nog complimenten voor het naleveren van de artikelen die er niet meer waren, er was even iets mis gegaan met mijn bestelling en ipv vervangers is het gewoon thuis gebracht.!!!

Topservice van een Topwinkel in wording (volgend jaar mix merken en ze zijn helemaal top!!!

Booomy

Registered User
Wat ik alleen miste in deze winkel was de Concerto Rosso. Dit is volgens mij echt een topper. (nog nooit gehad maar uitgaand van de filmpjes en reactie's). Hoop dat ze hem volgend jaar wel in de collectie hebben. Dat was het enige voor de rest top.

IlseZ

Registered User
nog complimenten voor het naleveren van de artikelen die er niet meer waren, er was even iets mis gegaan met mijn bestelling en ipv vervangers is het gewoon thuis gebracht.!!!

Topservice van een Topwinkel in wording (volgend jaar mix merken en ze zijn helemaal top!!!
Wat ik alleen miste in deze winkel was de Concerto Rosso. Dit is volgens mij echt een topper. (nog nooit gehad maar uitgaand van de filmpjes en reactie's). Hoop dat ze hem volgend jaar wel in de collectie hebben. Dat was het enige voor de rest top.

Wij zijn blij om te horen dat het jullie is bevallen!

Volgend jaar weer dezelfde actie (alleen iets eerder)! Daarnaast gaan wij dit jaar ook kijken voor meer merken.

Als er iets niet is (op onze site) kunnen wij dit wel bestellen, dit mag je ook aangeven bij ons.

Concerto Rosso zullen wij de volgende keer ook bestellen! Deze heb ik gezien bij de demo (deze was +++ vond ik), alleen hadden wij deze helaas niet besteld. Volgend jaar dus wel!

Als er nog ideeën en/of suggesties voor ons zijn, dan horen wij dat heel graag!

En wij hopen jullie weer te zien dit jaar!

Laatst bewerkt:

-=Psycho=-

Registered User
Ik, en ik denk met mij een hoop andere mensen, zou het super vinden als jullie ook producten van bonfireworks zouden gaan verkopen. Ik weet alleen niet of dit merk toebehouden is aan een select aantal dealers, en of jullie opslagcapaciteit meerdere vuurwerkcollecties toelaat.

Bovenaan