25% korting op Wolff vuurwerk - Maarssen

IlseZ

Registered User
25% korting op Wolff vuurwerk - Maarssen

Hallo vuurwerkliefhebbers!

Wij geven voor de leden van freakpyromaniacs 25% korting op ons assortiment (van Wolff) in de voorverkoop.

Wat te doen:
- Bestel wat je wilt hebben op onze site/webwinkel, www.vuurwerkmaarssen.nl

- Producten die niet op onze site staan kunnen wij wel voor jullie bestellen (geheel Wolff assortiment)! Geef dit even bij ons aan, dan kunnen wij het product toevoegen.
- Zet achter je naam: freakpyromaniacs, zodat wij weten dat je van de site bent
- Omdat dit van ons geen normale actie is, zal er niet automatisch 25% van afgetrokken worden: dit mogen jullie zelf uitrekenen
- Deze actie geld voor al het (sier)vuurwerk (m.u.v. de kopjes: ‘knalvuurwerk’ en ‘actievuurwerk’)
- Het bedrag (met de 25% korting) mogen jullie over storten (jullie krijgen automatisch een mail met instructies)
- Als de betaling binnen is, krijg je automatisch een mail waarmee je je vuurwerk af kan halen op de door jouw aangegeven datum!
- Je mag de bestelling ook in onze winkel opgeven.
- Bestelling (in de winkel) uiterlijk opgeven op 24 December.

PS de normale actie vervalt bij 25% korting. Dit zal wel op de bevestiging staan, maar wordt niet uitgeleverd. Bij kleinere bedragen heb je meer baat bij het gratis product (in procentuele zinnen).
Je kan ook voor de normale actie kiezen namelijk:
van 30 euro tot 60 euro gratis vuurwerk t.w.v. 15 euro
van 60 euro tot 90 euro gratis vuurwerk t.w.v. 20 euro
van 90 euro tot 150 euro gratis vuurwerk t.w.v. 30 euro
en vanaf 150 euro gratis vuurwerk t.w.v. 63 euro

MULTIMATE Maarssen wenst u een knallend 2011!
www.vuurwerkmaarssen.nl
info@vuurwerkmaarssen.nl

bridge

Bronzen Member
Prima actie uiteraard. Ik wijs erop dat voor mensen die behoorlijk wat te besteden hebben ook 35 % haalbaar is. Vorig jaar was dat bij Vuurwerkland Steenbergen. 35 % bij een bestelling van € 1000,- of meer. Vorig jaar daar met een collega-freak voor 2000 besteld, 1300 afrekenen. Het afhalen was een hele happening. gaat t och om een potje of 80.

IlseZ

Registered User
Goede actie weer, ik ga hier net zoals vorig jaar een flink deel bestellen. Ik mis eigelijk de beste twee cakes van de 2010 serie van Dynasty; de Cape Town (http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/3256/Cape-Town.html) en Space Shooters (http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/3268/Space-Shooters.html). Als het mogelijk is om deze op te nemen in de collectie zou dat perfect zijn.

mvg,

Simon.

Beste Simon,
Wij kunnen de producten nog niet op de site toevoegen, maar zodra Wolff de nieuwe producten toegevoegd heeft (met film) dan zetten wij ze direct online op de site. Wij hopen dat dit niet meer lang zal duren. Wij kunnen ze dus wel al bestellen.
Met vriendelijke groet,
Ilse

IlseZ

Registered User
Prima actie uiteraard. Ik wijs erop dat voor mensen die behoorlijk wat te besteden hebben ook 35 % haalbaar is. Vorig jaar was dat bij Vuurwerkland Steenbergen. 35 % bij een bestelling van € 1000,- of meer. Vorig jaar daar met een collega-freak voor 2000 besteld, 1300 afrekenen. Het afhalen was een hele happening. gaat t och om een potje of 80.

Beste Bridge,
Als iemand voor zoveel geld vuurwerk besteld valt er met ons ook wel te praten, maar hoe krijg je het mee? Je mag niet meer dan 10 kg meenemen per persoon.
Toch koopt niet iedereen voor zoveel geld vuurwerk en dan is de actie die wij voeren voor iedereen toegankelijk en hebben wij geen minimum bedrag maar toch een leuke korting!
Met vriendelijke groet,
Ilse

Booomy

Registered User
Ik heb vorig jaar ook gebruik gemaakt van deze actie echt super. Ik mis alleen ook de Black Suprise, Crossing Crossette , Hollands Glorie en de Speedmaster. Hoop ook dat deze nog toegevoegd kunnen worden. Tot December Booomy

brooklyn

Registered User
Ik heb vorig jaar ook gebruik gemaakt van deze actie echt super. Ik mis alleen ook de Black Suprise, Crossing Crossette , Hollands Glorie en de Speedmaster. Hoop ook dat deze nog toegevoegd kunnen worden. Tot December Booomy

Paar cakes die jij noemde zijn van wolff black label en niet van dynasty. Daarentegen is de Black Surprise een super cake ben ik met je eens! Zeker even goed zoniet misschien nog wel beter dan de space shooters! En vergeet trouwens niet de Bursting gold (edit. Vuurwerkland), wat een bursts > extreme salute :surprised:

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Bursting gold. Dat is ook zeker een mooie. Ik kijk wel of ik de black surprise en de bursting gold ergens anders kan krijgen want het zijn zeker toppers.

bridge

Bronzen Member
Beste Bridge,
Als iemand voor zoveel geld vuurwerk besteld valt er met ons ook wel te praten, maar hoe krijg je het mee? Je mag niet meer dan 10 kg meenemen per persoon.
Toch koopt niet iedereen voor zoveel geld vuurwerk en dan is de actie die wij voeren voor iedereen toegankelijk en hebben wij geen minimum bedrag maar toch een leuke korting!
Met vriendelijke groet,
Ilse

Prima. Mijn info was ook bedoeld enerzijds voor de freaks maar anderszijds voor jullie, zodat je weet wat de markt doet. Daar hebben we allemaal wat aan. Ten aanzien van het ophalen kan ik opmerken dat de 10 kg is opgetrokken naar 20 kg. Maar dan nog is dit een praktisch punt dat om praktische oplossingen vraagt. Ook voor veel lagere bedragen kom je natuurlijk al snel over 20 kg. Ik denk dat een bestelling van een paarhonderd ook al boven 20 kg bruto komt. Een beetje pot weegt meer dan een kilo.

Tony

Administrator
Medewerker
Prima. Mijn info was ook bedoeld enerzijds voor de freaks maar anderszijds voor jullie, zodat je weet wat de markt doet. Daar hebben we allemaal wat aan. Ten aanzien van het ophalen kan ik opmerken dat de 10 kg is opgetrokken naar 20 kg. Maar dan nog is dit een praktisch punt dat om praktische oplossingen vraagt. Ook voor veel lagere bedragen kom je natuurlijk al snel over 20 kg. Ik denk dat een bestelling van een paarhonderd ook al boven 20 kg bruto komt. Een beetje pot weegt meer dan een kilo.

@bridge, De 10 word 25kg en niet in 2010 maar 2011!

IlseZ

Registered User

Ik zal ze toevoegen (op de site) zodra het kan, Wolff moet alleen eerst even wat toevoegen voor ons. Daarna voeg ik het dus meteen toe.

ifeelfine

Registered User
vriendelijke winkel vorig jaar geweest alleen heel lastig met auto te bereiken en als je dan een forse bestelling hebt, vuurwerk achterlaten terwijl je heen en weer naar je auto loopt, ga niet voor het gratis vuurwerk want dat is echt helemaal niks, maar moet zeggen wel goede service, was een produkt (eigenlijk 3) niet aanwezig en dat werd goed opgelost

IlseZ

Registered User
vriendelijke winkel vorig jaar geweest alleen heel lastig met auto te bereiken en als je dan een forse bestelling hebt, vuurwerk achterlaten terwijl je heen en weer naar je auto loopt, ga niet voor het gratis vuurwerk want dat is echt helemaal niks, maar moet zeggen wel goede service, was een produkt (eigenlijk 3) niet aanwezig en dat werd goed opgelost

Wij hebben de gratis meeloopservice naar de auto: waar je gebruik van mag maken :) hahaha.

Maar welk gratis vuurwerk had je? Natuurlijk kunnen we met het gratis vuurwerk niet iedereen tevreden houden. Maar als je (evt) weer bij ons besteld, en je zou willen kiezen voor het gratis vuurwerk, dan kunnen we samen overleggen over het gratis te verkrijgen product. Zodat jij (en wij) ook tevreden ben. Als je dit zou willen, laat het me dan even weten. Groetjes Ilse

ifeelfine

Registered User
lol gratis meeloopservice ik zei toch al dat de service prima was!!
mocht ik idd bij jullie bestellen neem ik natuurlijk de 25% korting!!! maar daar mailen we dan wel even over. De "500" grammer die ik kreeg was uit de fully loaded collectie en volgens mij was het de midnight raider en die is dus geen 500 gram en al helemaal geen 63 euro waard tussen al dat dynasty (200 grammer geweld zelfs) viel ie totaal weg.

had een bestelling van meer dan 300 euro en dan zo'n lullig dingetje meekrijgen dat was een beetje een tegenvaller, vooral omdat de winkel erg gezellig is en het personeel ook. Alleen nog wat onervaren met echte vuurwerkliefhebbers blijkt.

(had notabene nog de aanbieding gekregen via de mail om voor 63 euro zelf iets uit te zoeken zoals je me die nu weer doet, maar ik ging uit van de kennis van de verkoper, mijn andere dealers gaven me vaak erg leuke dingen mee. Het is dus ook niet bewust verkeerd gegaan maar gewoon een vergissing net zoals de vergissing dat mijn bestelling niet binnen was op het door ons afgesproken afhaalmoment. )

Laatst bewerkt:
Bovenaan