25 en 50 Shots Grand Crackling (Bonbridge)

Anthony_bomb.

Registered User
Ik vind dat dit artikel toch wel een appart topic verdiend.
Vorig jaar heb ik de 25Sh. versie hiervan gehad, en ik vond dit echt een topper, en zeker aangezien het zonder kvk te verkrijgen is. Dit blokje gaf lekkere knetter met harde knal, en het tempo was echt genieten!
Nu wil ik dit jaar de 50Sh. variant kopen, en mischien wel meer dan 1 stuks :) en dan meerdere tegelijk af laten gaan. Wie heeft er allemaal nog meer dit blokje (25 of 50s) gehad ?
Weet iemand trouwens het kaliber ? Dit was toch 25mm?

cyrusthevyrus

Registered User
ik heb dit jaar ook de 25 sh crackling en de 50 sh grand crackling gekocht ga ze met oud en nieuw aflaten dus ben benieuwd wat ze doen. ik heb net wel ff het filmpje bekeken van de 25 sh crackling en moet idd zeggen dat zag er goed uit. ik ga sowieso dit jaar mijn vuurwerk filmen dus zodra ik filmpjes heb van deze 2 potten van bonbridge komen ze op dit forum te staan.

djara

Registered User
cyrusthevyrus zei:
ik heb dit jaar ook de 25 sh crackling en de 50 sh grand crackling gekocht ga ze met oud en nieuw aflaten dus ben benieuwd wat ze doen. ik heb net wel ff het filmpje bekeken van de 25 sh crackling en moet idd zeggen dat zag er goed uit. ik ga sowieso dit jaar mijn vuurwerk filmen dus zodra ik filmpjes heb van deze 2 potten van bonbridge komen ze op dit forum te staan.

Ik heb vorig jaar de 50s crackling gehad van bonbridge.Echt een top blokje!
khad hem als afsluiter van de avond ! GEWELDIG
50s gouden boeketten met crackling erachter aan! beetje hetzelfde als de 25 s fan shape crackling.
het blokje is 500gramm.
en eindigt met een salvo van een aantal schoten.

RBA

Registered User
ja dit blokje is echt een aanraader!! top blok
ik had m dit jaar ook . leuke finale zit er bij .:7

Moontan

Moderator
Medewerker
Verkopen ze deze potten nog steeds? Gezien de keuringen die er plaatsvinden? Ik zou deze potten zeer graag in mijn collectie voor oud en nieuw 2006-2007 willen hebben. Bij Alpeco te koop?

Anthony_bomb.

Registered User
Nou, 12 euro bij Loots kan niet, over het algemeen is Loots altijd een eurotje of 2 duurder dan Alpeco en gezien de 25 shots Grand crackling al 16,50 bij alpeco kost, lijkt 12 euro bij Loots me sterk..

Overigens zou dat niet kunnen , aangezien de 25shots Grand Crackling met kvk word verkocht. (Ook al zit er maar 250 gram sas in , hij is afgekeurd voor particulier gebruik) vandaar dat ze hem bij Alpeco in de prof klasse stoppen

Proost 2006

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Nou, 12 euro bij Loots kan niet, over het algemeen is Loots altijd een eurotje of 2 duurder dan Alpeco en gezien de 25 shots Grand crackling al 16,50 bij alpeco kost, lijkt 12 euro bij Loots me sterk..

Overigens zou dat niet kunnen , aangezien de 25shots Grand Crackling met kvk word verkocht. (Ook al zit er maar 250 gram sas in , hij is afgekeurd voor particulier gebruik) vandaar dat ze hem bij Alpeco in de prof klasse stoppen

Is de Grand Crackling nou het zelfde als de Cry Crackling 25sh? Want die pot/blokje die ik in mijn hoofd heb is volgens mij ook zonder kvk papieren te verkrijgen. Of dit is dus weer veranderd de afgelopen maanden met al die keuringen.
Ik meen iig gelezen te hebben op 1 van de andere fora dat die 25s Cry Crackling (250gr) bij loots (tijdelijk) te koop was. :D

Die 12 euro zal dus zowiezo een fabel zijn;)

:w

jordi_19

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Ik vind dat dit artikel toch wel een appart topic verdiend.
Vorig jaar heb ik de 25Sh. versie hiervan gehad, en ik vond dit echt een topper, en zeker aangezien het zonder kvk te verkrijgen is. Dit blokje gaf lekkere knetter met harde knal, en het tempo was echt genieten!
Nu wil ik dit jaar de 50Sh. variant kopen, en mischien wel meer dan 1 stuks :) en dan meerdere tegelijk af laten gaan. Wie heeft er allemaal nog meer dit blokje (25 of 50s) gehad ?
Weet iemand trouwens het kaliber ? Dit was toch 25mm?

Is de 50 shots ook zonder kvk?

Patrick

Registered User
Anthony_bomb. zei:

Weet je dat zeker? De 25s Grand Crackling is op dit moment nog steeds feestvuurwerk hoor. Of gaat dat nog gebeuren?

remio

Registered User
Anthony_bomb. zei:

het blokje werd afgelopen jaar wel bij loots verkocht, maar dat was voor de keuringen en voor een prijs van d8 17,5 euri......

gr

magic sky line

Registered User
Proost 2006 zei:
Is de Grand Crackling nou het zelfde als de Cry Crackling 25sh? Want die pot/blokje die ik in mijn hoofd heb is volgens mij ook zonder kvk papieren te verkrijgen. Of dit is dus weer veranderd de afgelopen maanden met al die keuringen.
Ik meen iig gelezen te hebben op 1 van de andere fora dat die 25s Cry Crackling (250gr) bij loots (tijdelijk) te koop was. :D

Die 12 euro zal dus zowiezo een fabel zijn;)

:w

het verschil is dat de Grand Crackling gewoon recht omhoog dus shot na shot, en de 25shots Cry. Crackling is een fan. shaped en deze schiet 5x5 salvo's

R0nNoZ

Registered User
magic sky line zei:
het verschil is dat de Grand Crackling gewoon recht omhoog dus shot na shot, en de 25shots Cry. Crackling is een fan. shaped en deze schiet 5x5 salvo's

En Crysanthium crackling is ook een ander soort crackling! Bij Crysanthium lijkt het alsof er een soort gouden palm/willow boeket verandert in grote knetters.

En BTW, waarom zijn de boeketten van een 25 shots en 50 shots Grand Crackling anders dan de 100 shots Grand Crackling? De 100 shots versie heeft veel vollere en hardere crackling. Een beetje Crysanthium achtig.

Thundah

Registered User
Absoluut het geld waard. Prachtig, en per 3 al helemaal. Pas echter wel op bij smalle straatjes; hij schiet vrij breed.

Ik heb 'm nu 2 jaar achter elkaar, en hij is echt een topper.

Ik vind het de beste pot zonder KvK.

Bovenaan