25 aprile 2025 - Belona

vuurvent

Registered User
Ik denk persoonlijk dat vandaag alles afgelast word. Las iets van 9 dagen rouw, wellicht dat deze vandaag ingaan? Desondanks gaan wij nog gewoon, maken we er een stedentrip van. Desnoods schieten we zelf nog een blokje.
Net gehoord dat parete niet doorgaat.
Wel van Romano gehoord dat voor nu bellona vrijdag bevestigd is. Maar dat is voor nu, dus kan veranderen. Ook hoorde ik dat Marti morgen gaat rijden. Wellicht nog somma vesuviana? Al info uit dat kamp vandaan?
Ik las dat vitulazio is opgeschort tot na de begrafenis. Als dat in theorie zaterdag zou zijn. Dan zou zondag lijkt mij dat het hervat zou kunnen worden.

vuurvent

Registered User
Bellona gaat door wat ik begreep.
Vitulazio ook net bevestigd dat het doorgaat.
Somma vesuviana nog geen idee.
Dus uiteindelijk valt enkel parete waarschijnlijk weg tot nu toe, helaas was dat wel een dikke.

edit: somma idd afgelast

heb nog een flyer van een ander dorp. ga wel even zien of dat nog wat wordt op de zaterdag al denk ik het niet. zoja dan zal ik het hier even delen waar dat is.

Laatst bewerkt:

Bizzle

Registered User
Ahh check. Landen (helaas) de 24e pas rond 20.30uur.

*ook helemaal niet in de buurt van Napels en omgeving zie ik op maps...?

Laatst bewerkt:

vuurvent

Registered User
De Bellona, Di Candia / Piromagia show die voor 24 april stonden gaan naar 1 mei verplaatst worden. het programma van 25 april in bellona blijft zoals die is gelukkig. 26 april is er niks, en 27 april vitulazio het oorspronkelijke programma.

Bizzle

Registered User
De Bellona, Di Candia / Piromagia show die voor 24 april stonden gaan naar 1 mei verplaatst worden. het programma van 25 april in bellona blijft zoals die is gelukkig. 26 april is er niks, en 27 april vitulazio het oorspronkelijke programma.

Vitulazio is alleen ochtend en middag als ik de flyer goed lees?

Dirkjanparel

Nieuwe Member
Stel je zou alleen vrijdag, zaterdag en zondag gaan, is het het dan waard om puur voor parete een week later te gaan? Is voor mij moeilijk in te schatten wat bellona en vitulazio is, kan weinig vinden qua informatie.

sender92

Registered User
Bekijk bijlage 23000

Tot heden is deze nog niet afgelast.
Volgens bericht op facebook 16u geleden lijkt dit idd door te gaan.

Of is dit wellicht weer een andere vereniging?😅

Edit: facebookpagina hierboven heeft zojuist een bijgewerkt schema gepost.

Bijlagen

• FB_IMG_1745416413412.jpg
    FB_IMG_1745416413412.jpg
    30,3 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Bovenaan