200 shots mixed Flower exhibition

THE SHARE-MAN

Registered User
Dit was voor mij de mooiste doos afgelopen jaar.

200 shots verschillende kleuren cracklings fluiters en van alles door elkaar heen.

Het tempo was mooi op 1 volgedn

En helemaal niet duur bij alpeco tussen de 70 en 75 euro WEL met KVK.

Het is zeker de moeite waard om deze eens te nemen

foto kan ik niet vinden

Darkfrozz

Registered User
owh sorry, want ik dacht dat ik alle filmpjes van de alpeco product movies hier al op mijn pc had staan, maar bleek dus dat ik er 1 had overgeslagen. Mijn verontschuldigingen

STB

Registered User
weet iemand toevallig wat de de prijs is vd 240 shots flower exhibition? want hier staat wel de 200 shots maar ben ook wel benieuwd hoe duur de 240 shots is..
heb al op de search functie gezocht maar daar konk nix vinden..of kheb dr over heen gekeken..alvast bedankt voor mensen die het antwoord weten

Greetz

Laatst bewerkt:

lars

Registered User
STB zei:
weet iemand toevallig wat de de prijs is vd 240 shots flower exhibition? want hier staat wel de 200 shots maar ben ook wel benieuwd hoe duur de 240 shots is..
heb al op de search functie gezocht maar daar konk nix vinden..of kheb dr over heen gekeken..alvast bedankt voor mensen die het antwoord weten

Greetz

de 240 schots is 125 euro en duurt bijna 3 minuten

hoi he

rocket

Registered User
iemand die naast de 200 shots, ervaring heeft met de 240 shots? het filmpje is goed maar van ver af, dus vroeg me gewoon af hoe iemand hem persoonlijk heeft beleefd. met 3 min maak je ondanks de kleinere effecten toch wel indruk op de buurt lijkt mij zo :p

Pirate

Registered User
Ik denk dat je meer indruk maakt met een groot kaliber (weinig schots) .... probleem met dit soort dingen is toch dat de aandacht wat verslapt zo op de helft.

Ligt eraan waar je prioriteit ligt, het is best een leuk blokkie natuurlijk.

rocket

Registered User
ja dat klopt inderdaad, het is natuurlijk heel persoonlijk en ik ben fan van beide. kort maar krachtig in 35 sek of ruim 3 min plezier voor hetzelfde geld. this inderdaad maar net waar je prioriteit ligd.

nitraat4life

Registered User
Heej mensen effe een vraagje , in het demo filmpje van alpeco wordt er daar een flower exhibition afgestoken of zijn dit er 2 tegelijk? aangezien ik er eentje wil gaan halen en er tog wel een flink geweld in zit als het er maar eentje is.

Volgens mij is het er eentje alleen ik kom er niet echt uit, ze zouden ook achter elkaar kunnen zijn gezet... maar mischien dat een van jullie mij kan helpen hiermee;)

/n4l

Bovenaan