2"shell cake 36 schots ass

ikki

Registered User

Wie kan mij vertellen wat dit voor een blok is.

Mij is verteld dat die erg mooi is maar ben met deze grote niet op de hoogte.

Het merk is mij ook onbekend maar is uit de zelfde serie als de cosmic rain volgens mij.

Misschien een hele domme vraag dit maar wie kan me hier meer over vertellen hier op het forum kan ik het zo snel niet vinden, ben niet zo handig op computer gebied.

Firework-boy

Registered User
ikki zei:

Het merk is mij ook onbekend maar is uit de zelfde serie als de cosmic rain volgens mij.

Misschien een hele domme vraag dit maar wie kan me hier meer over vertellen hier op het forum kan ik het zo snel niet vinden, ben niet zo handig op computer gebied.

Waarschijnlijk is het een 2'' kruiterij blok, maar weet het niet zeker.
Heb je misschien een foto?:w

nitraat4life

Registered User
ikki zei:

Als ik jouw verhaal lees lijkt het erop dat jij niet echt ervaring hebt met grotere blokken , dan zou ik er eigenlijk nog helemaal niet beginnen maar als je het echt wil dan zou ik zowiezo even dit topic doorlezen:

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=363

thunderflash

Registered User
Deze blokjes zijn zeer goed als je ze voor een leuk prijsje kan krijgen zou ik ze niet laten liggen.Ik zou wel even de desbetreffende topics lezen over het veilig schieten van dit soort blokken,zodat je een leuk en vooral veilig O&N hebt.

ikki

Registered User
Heb wel eerder grotere blokken gehad zoals cosmic rain enz.
Maar nog niet eerder met 2 inch geschoten ben beniewd of het wat is.
Heb er wel een foto van maar staat verder niets op gewoon kartonnen doos met de tekst.
Mocht iemand een filmpje hebben dan ben ik benieuwd. Mag ook wel een filmpje zijn van een beetje gelijkwaardig blok.

Alvast bedankt heren

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ikki zei:
Heb wel eerder grotere blokken gehad zoals cosmic rain enz.
Maar nog niet eerder met 2 inch geschoten ben beniewd of het wat is.
Heb er wel een foto van maar staat verder niets op gewoon kartonnen doos met de tekst.
Mocht iemand een filmpje hebben dan ben ik benieuwd. Mag ook wel een filmpje zijn van een beetje gelijkwaardig blok.

Alvast bedankt heren

kom eerst maar met een foto, daar kunnen we meer mee.
nu is het alleen nog maar gissen over welk blok het gaat.

joepiedepoepie

Registered User
Wat jij bedoelt is een 2" ass. thunder 36 shots en die komt idd uit dezelfde serie als de cosmic rain, festival nights, lucky killin enz.....

effecten: mixed peonies, circle effecten en op het eind 3 salutes

De grote van het blok maakt hem vrij uitzonderlijk, ik ken geen ander 2" blok, die zo hoog is (ca 45 cm)
Al met al wel de moeite waard dus.

Pas alleen donders goed op en al helemaal als je geen ervaringen hebt met dit soort blokken, telt trouwens voor iedereen. Zorg dat je de ruimte hebt en zet hem goed vast en al helemaal doordat het zo'n hoog blok is. RODE lont gebruiken, en knip het liefst de groene (spare fuse) eraf, als je geen ervaring hebt kan je je ook niet vergissen op die manier, die lont is namelijk 30 meter per sec, 1 en weg is ie dus.

ikki

Registered User
Heb er een hele mooie standaart voor een oude specicup. Gewoon vol storten met beton, alleen precies de ruimte overlaten voor de doos.
Werkt perfect en valt nooit om.

Maar is er iemand met een filmpje van deze doos?

Laatst bewerkt door een moderator:

magic sky line

Registered User
ikki zei:
Heb er een hele mooie standaart voor een oude specicup. Gewoon vol storten met beton, alleen precies de ruimte overlaten voor de doos.
Werkt perfect en valt nooit om.

Maar is er iemand met een filmpje van deze doos?

bedoel je dit blok. dit is een 2" 36 shots blok van de kruiterij. ik heb hem vorig jaar gehad hij duurt iets van 15 seconden.

HP160405_146.jpg

ikki

Registered User
das wel heel erg kort, is dit normaal voor deze grote blok ?

had verwacht dat ie het langer zou doen.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ikki zei:

maar de "ham"vraag is nou, is dit het blok wat je bedoelt want daar reageer je niet op.

ikki

Registered User
vonk zei:
maar de "ham"vraag is nou, is dit het blok wat je bedoelt want daar reageer je niet op.

Ohw ja sorry, ja volgens mij is het wel de zelfde ziet er zo goed als het zelfde uit. Is die van hier boven ook van de zelfde serie als cosmic rain? (is cosmic rain kruiterij? )
Alleen die lonten lijken iets anders, die van mij heeft een rode en groen.
Zal vanavond hem even uit de doos halen en even een goede foto maken.
Moet alleen ff kijken hoe ik hem dan online kan zetten.

Heb je van die van jou een filmpje gemaakt?

ikki

Registered User
joepiedepoepie zei:
Is niet hetzelfde, geloof me maar, dat kruiterij blokje is veel sneller, en lager.

Gelukkig hoopte eerlijk gezegd ook dat het iets meer zou zijn, maar goed zoals ik al zei fotos komen eraan.

magic sky line

Registered User
ikki zei:

dit komt omdat het een finale blok is, ik vind hem zo wel leuker als ie wat sneller is maar dat is ieder ze'n eigen smaak.

ja heb ook een filmpje maar heb nog helemaal geen tijd gehad om deze op de pc te zetten. zal eens kijken of ik dat kan doen binnekort

Laatst bewerkt:

Firework-boy

Registered User
joepiedepoepie zei:
Wat jij bedoelt is een 2" ass. thunder 36 shots en die komt idd uit dezelfde serie als de cosmic rain, festival nights, lucky killin enz.....

effecten: mixed peonies, circle effecten en op het eind 3 salutes

De grote van het blok maakt hem vrij uitzonderlijk, ik ken geen ander 2" blok, die zo hoog is (ca 45 cm)
Al met al wel de moeite waard dus.

Pas alleen donders goed op en al helemaal als je geen ervaringen hebt met dit soort blokken, telt trouwens voor iedereen. Zorg dat je de ruimte hebt en zet hem goed vast en al helemaal doordat het zo'n hoog blok is. RODE lont gebruiken, en knip het liefst de groene (spare fuse) eraf, als je geen ervaring hebt kan je je ook niet vergissen op die manier, die lont is namelijk 30 meter per sec, 1 en weg is ie dus.

Is hier misschien een filmpje van?

En hoelang duurt dit blok ongeveer?:)

ikki

Registered User
Het gaat om dit blok ziet er dus anders uit als die hier voor staat.

Afb002.jpg

Afb009.jpg

Afb010.jpg

Maar ben nog steeds benieuwd naar een filmpje

Bovenaan