2'' Fanshape Bonbridge

jcwtfreak

Registered User
een vriend van me kwam met dit gigantisch reuze blok aan, het kaliber is 2'' en heeft 66sh en de naam is volgens mij oriental express ik heb een foto:

DSC00105.jpg

heeft iemand hier ervaring mee of een filmpje?(bigg)

alvast bedankt

djara

Registered User
Weet je zeker dat het een 2 inch blok is ? want de nieuwe blokken zijn niet groter dan 30mm (inch) ! dat blok heb ik nog nooit eerder gezien. uiterlijk van het blok komt eigenlijk wel overeen met de nieuwe blokken. dan bedoel ik kaft en die witte productspecificatie.
ik zie ook maar 1 lont ? de nieuwe blokken hebben er 3 ....
dus mischien dat dit een blok is dat niet voor de kvk houder verkocht mag worden ? of het is gewoon een 30 mm blok?

jcwtfreak

Registered User
het is echt een 2'' blok en het komt ook inderdaad niet van Alpeco af...(win)
en 30mm kan nooit aangezien dat het blokje is wat erop staat vergelijk dat maar eens haha

Laatst bewerkt:

djara

Registered User
jah :p . ik dacht laat ik het nog eens vragen.! zou natuurlijk geweldig zijn als ze die bij alpeco ook hebben staan.

het is in ieder geval een bonbridge blok.

dus of hij is gekocht in synomax frankrijk, je handelaar heeft ze vanuit china geimporteerd of je handelaar heeft een hele mooie lijst bij alpeco die de normale particulier (kvk-klant) niet krijgt.

al met al heb je iets bijzonders...

Bunker-Buster

Registered User
Ik moet zeggen, je hebt een toppertje te pakken. Ik neem aan dat dit bakbeest in een doos kwam? Kan je misschien codes vermelden of verdere info die er op de doos stonden? Misschien dat we daar iets verder mee komen. Dit soort unieke blokken is over het algemeen wel te traceren.

Feuerwerk

Registered User
Ik verwacht dat alpeco hier achteraan gaat want denk niet dat het de bedoeling is dat dit spul in de particuliere omloop komt!

Cris

Registered User
Misschien dat dit soort blokken wel te krijgen waren geweest dit jaar bij Alpeco als de 1.3 niet afgeschaft zou zijn?(bigg)

Het ziet er iig indrukwekend uit(tong) Hopelijk kan je ons 1 januari vertellen hoe ie was.

PeterVuurwerk

Registered User
Dit soort blokken worden geimporteerd via Sinomax zelf. Dus Alpeco komt totaal buiten schot. Genoeg daarover, ik ben ook zeer benieuwd naar het effect van dit blok.

Freddy

Registered User
Ik had vorig jaar een 2'' fanshape van Jorge....en deze was zeer gaaf...ik denk dat je van dit blok ook wel een spektakel kan verwachten....niet vergeten te filmen he!!!(win)

Thundah

Registered User
Goed, je hebt een zeer speciaal blokje, dat je eigenlijk niet zou mogen hebben. Hoop voor je dat je alle veiligheidsmaatregelen hebt getroffen, en dat alles goed is gegaan, en ik hoop voor ons dat je het hebt gefilmd, want dit is echt een groot blok.

jcwtfreak

Registered User
Oke mensen hij staat voor een heel klein gedeelte op film maar is niet de moeite waard er zaten namelijk druppels op de lens en hierdoor is het helaas mislukt.

Maar ik zal jullie vertellen hoe het blok was namelijk slecht!, het blok begon met dikke zilverstaarten dat vind ik heel vet maar erna was hij megasaai, klein color peony boeketjes en erna kreeg je palmen ook heel klein totaal geen structuur toen op het zelfde moment ging er een 100 sh No Name finale cake de lucht in wat een bruut moment! die 2'' viel in het niets haha want die no name was binnen 10 seconden weg als het al niet eerder was, maar toen kreeg je uiteindelijk de finale en die maakte veel goed moet ik zeggen je kreeg in ene keer een salvo van keiharde dragon eggs die overal bovenuitkwam!:cool:
Maar alles bij alles was hij die 140€ niet waard.

xavier

Registered User
Dit blok is samen met de andere 45mm blokken geïmporteerd zoals de drogon flower 75 shots en de 37 shots. Deze 66 shots batterijen is een Z-shape.
Mr. Zhang vond dit een goed idee voor de verkoop. Alpeco blijkbaar niet, want ze hebben deze niet in assortiment opgenomen. Alpeco vond deze te gevaarlijk omdat deze een 6 x 10shots z-shape batterij is. De afvuurhoek van de buitenste tubes vond Alpeco te scherp. De zijdelingse veiligheidsafstand was te groot. Ook vond Alpeco dit blok niet goed qua kwaliteit (saai en traag). De tigertails in het begin waren wel mooi, maar de rest was mager.

sjemmie

Registered User
Dan is het toch ergens verkeerd gegaan, aangezien ze dus blijkbaar toch de markt op zijn gegaan.

Wat zou er fout moeten zijn gegaan???

Er is gewoon iemand geweest die deze blokken heeft kunnen bemachtigen via handelaar of winkel/groothandel die dit merk ook verkoopt. Dat wil niet zeggen dat er wat mis is gegaan, lijkt mij.

Alpeco heeft na "uitleg van Xavier" dit/deze blok(ken) niet in hun assortiment opgenomen met hun reden daarvoor. klaar.

reactie kwa onjuistheid van mijn mening zijn altijd welkom.

mvg,

Sjemmie :push:

Bovenaan