1e klas strijker

Fire Fox

Registered User
Die Nieuwe WECO piraten voelen echt speciaal aan...
Net als Potloodjes of Krijtjes ofzo

Hoe vaak ga je dit nog zeggen echt :noworry:

Weco Corsairs of Pirat Specials, weco piraten bestaan niet :blink1:

Vooral de Weco Corsairs voelen inderdaad aan alsof het een potloodje is, mooie harde huls met prima vertraging, terwijl de vertraging van de pirat special 3x niks is .....

bavaria

Registered User
Die Nieuwe WECO piraten voelen echt speciaal aan...
Net als Potloodjes of Krijtjes ofzo

Je bedoelt neem ik aan de "echte" Corsair van 17 euro? deze voelen inderdaad als potloodjes aan, lekker gevoel. maar back ontopic!

EDIT: Sorry hier is al een replay opgezegt, foutje!

Laatst bewerkt:

COREF!RE___HC__

Registered User
corsairs vind ik wel hard knallen maar ze knallen naar mijn mening ook best schel. en dat is *censuur* voor de oren.

Censuur voor de oren ?
wat bedoel je daarmee ?

Op die WECO Piraten doos staat er een Oranje logo op met een oor erop en er staat erbij GEPRUFT !

Wil dat niet zeggen dat ze goeg gekeurd zijn voor het gehoor ?

Je bedoelt neem ik aan de "echte" Corsair van 17 euro? !

Ja idd , Only The Real One's !!!
Onderschat deze niet !

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Censuur voor de oren ?
wat bedoel je daarmee ?

laat na het lezen die grijze massa eens werken en druk niet gelijk op die reply knop, dan had je ook begrepen dat hij bedoelt dat die schelle knal de pest is voor je gehoor.

censuur staat tussen sterretjes, waarmee hij dus i.p.v. censuur een ander woord bedoeld wat niet netjes is om op een forum te zetten....

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
wat wij hier in nederland goedkeuren voor het gehoor, verschilt nogal van hetgene men in duitsland of belgie goedkeurd.
maar ik ben het er mee eens dat de schelle knallen die van deze dingen afkomen pijnlijker aanvoelt als een doffe dreun.
en natuurlijk kunnen ze er leuk gepruft opzetten, maar teveel kabaal op te korte afstand is altijd schadelijk....

Bovenaan