196 shots special thunder

sino

Registered User
wie heeft er ervaring met de 196 shots special thunder van euro-pyrotechnie.
deze blokken hebben een kruit inhoud van 5.4 kg, en is er in 4 varianten.
lijken mij onwijs vette blokken, en voor 145 euro niet egt duur te noemen voor een 196 shots blok.
wie o wie kan mij meer vertellen over deze blokken ,zijn deze de moeite waard om aan te schaffen.
wat mij ook opvalt het zijn geen bonbridge blokken terwijl alle andere blokken die ze aanbieden dat wel zijn.

strijkerpistool

Registered User
En dan heb je het over deze?
epibr.1.JPG

ddr

Registered User
deze had ik vorig jaar ook ! Komt bij fireworks .be vandaan ,er staat op hun site dat er 5,4 kilo kruit inzit maar dat is niet juist ,het is 1,3 kilo en het zijn 4 bonbridge van 49 shots thunder with tail doorverbonden.Verder had ik nog drie 4 inch blokken 9 shots dat was geen succes ze zijn allemaal in 1 keer leeggeschoten !!! Gelukkig goed vastgezet ,kan iemand mij vertellen wat daar de oorzaak van zijn geweest ?heb er niks van gezien! groeten

Kobajo

FPM Filmer
Verder had ik nog drie 4 inch blokken 9 shots dat was geen succes ze zijn allemaal in 1 keer leeggeschoten !!! Gelukkig goed vastgezet ,kan iemand mij vertellen wat daar de oorzaak van zijn geweest ?heb er niks van gezien! groeten

Het is de bedoeling dat we on-topic blijven, dus bij deze alleen vragen en/of opmerkingen over de 196 shots Special Thunder.

Bovenaan