16 shots bilbao

NLsandman

Registered User
Weet iemand wat voor een pot dit is?
Ik had om een palmtree pot van 384 gram gevraagd maar kreeg een bruine pot met alleen het witte franse etiquette met daar op de naam bilbao.

RBA

Registered User
het zou een spaanse pot kunnen zijn .. in spanje ligt namelijk een grote stad die bilbao heet (A)(A) verder heb ik er nog nooit van gehoord:p

xavier

Registered User
Dat zijn dezelfde als 16s palmtree. Pot die jij hebt is gekeurd voor de Franse markt. Op de pot zou ook het effect vermeld moeten staan (tronc palmier)

rembo

Registered User
ja ik heb hetzelfde..

ik heb er 2, 1tje gewoon met etiquite en de andere met bruin papier, mij is verteld dat het gewoon dezelfe zijn, ik kan all1 niet uitmaken van het etiquite welke palmtree er nou inzit.. dat zien we dan met nieuwjaar wel;)

Laatst bewerkt:

NLsandman

Registered User
xavier zei:
Dat zijn dezelfde als 16s palmtree. Pot die jij hebt is gekeurd voor de Franse markt. Op de pot zou ook het effect vermeld moeten staan (tronc palmier)

Aha dat staat er inderdaad op alleen wat betekent tronc?

rembo zei:
ja ik heb hetzelfde..

ik heb er 2, 1tje gewoon met etiquite en de andere met bruin papier, mij is verteld dat het gewoon dezelfe zijn, ik kan all1 niet uitmaken van het etiquite welke palmtree er nou inzit.. dat zien we dan met nieuwjaar wel;)

Hoop dat het wel een andere is dan die ik al had;-)

Bovenaan