Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet iemand wat voor een pot dit is?
Ik had om een palmtree pot van 384 gram gevraagd maar kreeg een bruine pot met alleen het witte franse etiquette met daar op de naam bilbao.
Dat zijn dezelfde als 16s palmtree. Pot die jij hebt is gekeurd voor de Franse markt. Op de pot zou ook het effect vermeld moeten staan (tronc palmier)
ik heb er 2, 1tje gewoon met etiquite en de andere met bruin papier, mij is verteld dat het gewoon dezelfe zijn, ik kan all1 niet uitmaken van het etiquite welke palmtree er nou inzit.. dat zien we dan met nieuwjaar wel
Dat zijn dezelfde als 16s palmtree. Pot die jij hebt is gekeurd voor de Franse markt. Op de pot zou ook het effect vermeld moeten staan (tronc palmier)
Aha dat staat er inderdaad op alleen wat betekent tronc?
rembo zei:
ja ik heb hetzelfde..
ik heb er 2, 1tje gewoon met etiquite en de andere met bruin papier, mij is verteld dat het gewoon dezelfe zijn, ik kan all1 niet uitmaken van het etiquite welke palmtree er nou inzit.. dat zien we dan met nieuwjaar wel