150s Fs Silent Night 2007

Torrr

Registered User
Ik heb voor dit jaar dit blok aangeschaft, is er misschien iemand die meer over dit blok kan vertellen, kan er namelijk niks over vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Ik heb voor dit jaar dit blok aangeschaft, is er misschien iemand die meer over dit blok kan vertellen, kan er namelijk nix over vinden.

wat wil je er precies over weten ?
-oeps , per ongeluk op de thanks button gedrukt-

l_product213.jpg

FS Batterij : 15 lijnen van 10 shots. Effect : Colour Falling Sheets
art. code: 150206
€155.00

Torrr

Registered User
Haha, bedankt voor het bedanken... lol, maar even zonder gekheid, ik heb het blok paar weken geleden gekocht en vroeg me alleen af of er al iemand was die er een filmpje van had gevonden.

Tigers

Registered User
de blokken zijn net nieuw man wat denk je dat iemand dit blok nu al afgestoken heeft om een filmpje te maken?????

Torrr

Registered User
de blokken zijn net nieuw man wat denk je dat iemand dit blok nu al afgestoken heeft om een filmpje te maken?????

Ja suffe, anders had ik het niet gevraagd, ik was er vroeger namelijk ook gek genoeg voor om iets moois tijdens iets speciaals af te steken, en buiten dat kan er best ergens via de fabrikant of een verkooppunt een filmpje op het net zijn gezet. Dus denk zelf ff na voordat je een stomzinnige opmerking plaatst !!!
:cheesy:

Quadriffis

Registered User
Erg mooi effect, en in Fan Shape zal het effect nog mooier naar voren komen. Ik zou alleen persoonlijk niet een blok kopen met 100s of 150s falling leaves...

Torrr

Registered User
Vindt het zeer zeker mooi effect, was trouwens niet mijn 1e keus.. die waren toen ik ging allemaal weg( Sahara Thunder en Poisonous Spider )en de bonbridge 300S die ik vorig jaar had , daar had ik dit jaar het buget niet voor. Helaas.....

Torrr

Registered User
Heb trouwens nog een blok erbij gehaald, namelijk de : Celebration Night. Deze misschien al bekend bij iemand ?

Bovenaan