13-JARIGE JONGEN AAN HAND GEWOND DOOR VUURWERK

Moontan

Moderator
Medewerker
13-JARIGE JONGEN AAN HAND GEWOND DOOR VUURWERK

Een 13-jarige jongen uit Haarlem heeft vrijdagmiddag ernstig handletsel opgelopen, nadat hij vuurwerk op straat had gevonden in de omgeving van de Planetenlaan in Haarlem-Noord.

Een getuige belde de ambulance en de jongen werd door ambulancepersoneel direct voor behandeling meegenomen naar het ziekenhuis.

De politie heeft onderzoek gedaan op de plek waar de jongen het vuurwerk had gevonden en trof hier bloed aan en een stukje van een vinger. Het vuurwerk bleek een Cobra te zijn geweest.

http://www.jouwfm.nl/2013/01/06/13-...urwerk/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

MrXtremeFireworks

Registered User
Heel zielig allemaal, maar ik snap niet dat kinderen van mijn leeftijd zo dom kunnen zijn om sowieso al vuurwerk wat niet af is gegaan op te pakken en al helemaal als het een cobra6 is!

blackpowder

Registered User
@nismo

Ja klinkt bekend ook die rotterdammer had daar toch last van...
ja het lag op straat ... uhuh..
Ik ben bang dat deze jongen of heeft zitten stunten of heeft gefabriceerd.

joszie

Zilveren Member
@nismo

Ja klinkt bekend ook die rotterdammer had daar toch last van...
ja het lag op straat ... uhuh..
Ik ben bang dat deze jongen of heeft zitten stunten of heeft gefabriceerd.

tja, wellicht. maar dat staat natuurlijk niet goed in de media. jongens van 13 zijn prima in staat om zelf aan dat spul te kunnen komen.
En dan nog, ook al lag het op straat. Het ging niet vanzelf af, dus waarom is hij zo stom geweest om het opnieuw aan te steken?

Klipper

Registered User
Ik denk dat we dat allemaal wel gedaan hebben vroeger ( in mijn geval). Ik denk dat je een uitzondering bent!

ifeelfine

Registered User
gelukkig hadden ze toen ik 13 was nog geen cobra's al hoewel ik wel eens oog in oog met een fraai exemplaar van de spugende heb gestaan maar die heb ik toen maar niet opgepakt

sprinkhaan

Registered User
Wat ook irriteert dat plastische chirugen door dit soort stuntmannen meer werk hebben en dan roeptoeteren dat het vuurwerk verboden moet worden.
Ja, het was nog niet illegaal genoeg........

Bovenaan