12:00 project

RickGAE

Registered User
Ik ben van plan om een 12:00 project te gaan maken, maar heb geen ervaring... Ik krijg waarschijnlijk nog 50 euro om te besteden, Wat heb ik nodig? Wat moet ik doen? Wat voor een vuurwerk (binnen die prijsklasse) in mooi voor een 12:00(middag) project?

k0ennn

Registered User
waarom zou je met jou lijst voor een middag project gaan? ik zou wat leuke artikelen kopen voor in de nacht na 24.00

D

Deleted member 17038

Guest
Koop een slof knallers en maak een heksenkring.. Of koop voor die 50 euro nog meer single shots. Daar kan je nog een doorlontprojectje mee maken. Maar zelf zou ik met dat budget niet aan projectjes denken. Ik koop dan liever één of een paar mooie cakes erbij.

RickGAE

Registered User
Ik hoor zojuist dat ik waarschijnlijk 40 krijg... Kan ik daar een klein project van maken? Hoeft echt niet groot te zijn hoor...

k0ennn

Registered User
Ik heb je lijstje nog eens bekeken en zou toch is rond neuzen voor wat kleinere multi shot cake's voor de avond,
hier heb je echt veel meer aan dan een projectje om 12 uur smiddag's !
neem wat advies aan van de mensen hier op het forum

DioR

Registered User
Ik krijg de indruk dat je graag overdag wilt knallen en dat ook graag wilt doen. Nu is alleen de vraag of je de prioriteit in de middag stelt of in de avond. Vind je het leuker en mooier om s'avonds iets te doen raad ik je aan wat in de budget cakes te denken.
En mocht je het overdag interessanter vinden, misschien wat single shots, rotjes (heksenkringen), fluit/knap baby pijltjes, grondbloemen. En met een partij luchthuilers valt ook een erg irritant projectje te maken hoor! Tip voor het klein vuurwerk. Bij de
Intratuin (In Duiven iedergeval) zijn rotjes, fluit of knal babypijltjes, grondbloemen, jumping jacks, happiness fonteintjes en romeinse kaarsen 10sh allemaal 1 euro. Dus daar kan je naar mijn mening wel leuke dingen mee doen!
Ik zeg er wel bij dat ik de folder van de intratuin van Duiven lees, en weet niet of dat bij elke intratuin zo is.

Slomo

Banned
Begin met een leuke Crackling fontein a 3€
Daarna 3x Single shot 1€
2 Kleine fluit cakejes 25Sh (4 voor 5€ intratuin)
2x Ratelband 100Sh 2€
6x Black smoke Cafferata 5€
2x Fluitcake 200Sh 10€ Intratuin
1x Black Thunder 25Sh knalcake 10€ Cafferata

Voor 35€ ben je een heel eind..En je kan altijd wat romeinse kaarsen tegelijk aansteken a1€ een Heksenkring er tussen door a 1€ EN misschien wat fluit of knal pijlen 4€ bij cafferata.. EN misschien heksen kring van grondbloemen gemixt met grondbloem crackling en knal.

MAAR!!!! Ik raad je aan om lekker veel klein spul te kopen voor overdag! Heb je namelijk veel meer ! Evt met 1 knalblok erbij van 10€ 1 of 2 fluitcakes van 5€ 200Sh En de kleine fluitcakjes van 25Sh.. Projectje duurt maar 5-10min en anders kan je de hele dag stoken.

Wil je toch een day showtje geef dan maar een gil doe ik nog iets beter mijn best:D

Als je trouwens goedkoop visco lont wilt hebben van 30cm, koop romeinse kaarsen 10Sh en trek ze daar uit. Kaars gewoon weggooien!!! en het lont kan je gebruiken om door te lonten. Visco is over het algemeen wat rpijzig als je een budget hebt van 50€

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Slomo zou je even naar mijn lijst willen kijken en daar ook een projectje van willen maken? :hehe!:
Serieus: Goed advies! Projectje, en lijkt me ook leuk!

RickGAE

Registered User
Begin met een leuke Crackling fontein a 3€
Daarna 3x Single shot 1€
2 Kleine fluit cakejes 25Sh (4 voor 5€ intratuin)
2x Ratelband 100Sh 2€
6x Black smoke Cafferata 5€
2x Fluitcake 200Sh 10€ Intratuin
1x Black Thunder 25Sh knalcake 10€ Cafferata

Voor 35€ ben je een heel eind..En je kan altijd wat romeinse kaarsen tegelijk aansteken a1€ een Heksenkring er tussen door a 1€ EN misschien wat fluit of knal pijlen 4€ bij cafferata.. EN misschien heksen kring van grondbloemen gemixt met grondbloem crackling en knal.

MAAR!!!! Ik raad je aan om lekker veel klein spul te kopen voor overdag! Heb je namelijk veel meer ! Evt met 1 knalblok erbij van 10€ 1 of 2 fluitcakes van 5€ 200Sh En de kleine fluitcakjes van 25Sh.. Projectje duurt maar 5-10min en anders kan je de hele dag stoken.

Wil je toch een day showtje geef dan maar een gil doe ik nog iets beter mijn best:D

Als je trouwens goedkoop visco lont wilt hebben van 30cm, koop romeinse kaarsen 10Sh en trek ze daar uit. Kaars gewoon weggooien!!! en het lont kan je gebruiken om door te lonten. Visco is over het algemeen wat rpijzig als je een budget hebt van 50€

Voor overdag/avond heb ik al gehaald
Ik wil nog een showtje ertussenin gooien, daarvoor, die romeinse kaarsen zijn 1 euro toch?

D

Deleted member 17038

Guest

En kijk dan nog even hier: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/oud-en-nieuw-consumenten-vuurwerk-show/40376-doorverbinden-met-schilderstape-tie-wraps-of-iets-anders.html
En hier: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/oud-en-nieuw-consumenten-vuurwerk-show/35729-getimed-doorlonten.html

Gebvruik vooral je eigen creativiteit!

Laatst bewerkt door een moderator:

DioR

Registered User
Romeinse kaarsen doorlonten. Fluitblokje erbij, luchthuilers doorlonten en eindigen met een knalmatje en fluitblokje... Ik noem ook maar ff snel wat hoor. Maar zo maak je dus een snel goedkoop projectje!

white thunder

Registered User
En je kan een rolletje schilderstape kopen bij bouwmarkten,of bij de euroshopper wat tyrips kopen,die kosten daar +/- 1 euro en dan heb je dr 75 of 100 in een zakje,en de lontjes wel tegen de vuur richting in vastzetten,en niet met de vuurrichting mee.

RickGAE

Registered User
Ik ga het project toch niet doen, omdat de prijzen voor het overige vuurwerk veranderde, ik moets ergens meer bestellen dan dat ik van plan was...

Bovenaan