104 sh poisonous spider (broekhoff) 100sh snow (beko) big cake 1000 sh (hardix)

Mokum-pyro

Registered User
Hoi

Mijn broertje kreeg van de week de volgende blokken aangeboden. echter ken ik en hij geeen van deze blokken dus vroeg hij of ik even op t forum ernaaar wou vragen, over deze blokken wou hij graag wat informatie... prijs/ effecten/kwaliteit e.d :

104 sh spider poisnous(broekhoff) €200
100sh snow (beko) €110
1000sh 1'' (hardix) €200

Ik hooop dat jullie ons kunnen helpen!

groete

remio

Registered User
Re: 104 sh spider poisnous(broekhoff) 100sh snow (beko) big cake 1000 sh (hardix)

de poisenous spider is zat over te vinden, zelfs een filmpje. de 1000 sh hardix zal eenzelfde zijn als de 100 sh.. div peony's an crackling.

gegroet remio

Mokum-pyro

Registered User
Re: 104 sh spider poisnous(broekhoff) 100sh snow (beko) big cake 1000 sh (hardix)

k had al via de search functie gezocht. maar niks gevonden over die spider poisnous van broekhoff.... ;)

RNBakker

Registered User

T'is natuurlijk 'wat de ... er voor geeft', maar 200 euri voor een spider poisnous is veel geld. Naar mijn mening TE veel geld voor dit blok.

Ciao
rob

Mokum-pyro

Registered User

maar heeft er iemand nou concrete info over de blokken...? fotos/filmpjes... want op het forum kan ik maar bar weinig vinden |:(

Lidu Rullezzz

Registered User

Mokum-pyro zei:
maar heeft er iemand nou concrete info over de blokken...? fotos/filmpjes... want op het forum kan ik maar bar weinig vinden |:(

1000 schots blok is een 0.8" ... komen fluiters,gekleurde ballen etc uit !

200 euro is veel en veels te veel !..100 - 125 euro is een mooie prijs.

Mokum-pyro

Registered User

eindelijk een duidelijk antwoord... dit is dus zegmaar het zelfde als zo een huanleu-yuanleee blok?

hmm nu nog info over de rest... maar deze valt dus al af:w

perron

Registered User

Mokum-pyro zei:
eindelijk een duidelijk antwoord... dit is dus zegmaar het zelfde als zo een huanleu-yuanleee blok?

hmm nu nog info over de rest... maar deze valt dus al af:w

druk bij search ff dit in Flowerbed 1000 schots

want er staat bij movies 2003-2004 een filmpje
op de site

Mokum-pyro

Registered User

heb hem gezien maar 200 eurie NO FOCKING WAY aahahahah :w

THE SHARE-MAN

Registered User

Lidu Rullezzz zei:
1000 schots blok is een 0.8" ... komen fluiters,gekleurde ballen etc uit !

200 euro is veel en veels te veel !..100 - 125 euro is een mooie prijs.

120 tot 150 euro voor de BROEKHOFF versie nou ik weet dat er geen handel mag dat weet ik maar dan wil ik er wel 10 kopen nu meteen.

wat een prijs oke 200 euro is ook veel geld maar onthoud dat dit wel een blok is wat niet meer makkelijk te vindne is en nog alleen maar restpartij is bij broekhoff.. daar in tegen is de new spider van alpeco ook duur in verhouding met de broekhoef versie want die van alpeco heeft eigenlijk niks meer te maken met de spider poisnous

wil er wel bij zegge dat het MI(JN mening is

Laatst bewerkt:

Mokum-pyro

Registered User

wat is dan wel een mooie prijs? voor die spider poisenous

remio

Registered User

ik vind 175 euri een nette prijs, maar is net wat de gek ervoor geeft. als ik m graag zou willen had ik het er ook wel voor gegeven.

gegroet

Feuerwerk

Registered User

Even terugkomen op wat zojuist gemeld is. De poisinous spider en alle andere blokken die ik her en der zie opduiken zijn geen restposten. Het word gewoon nog allemaal geproduceerd en in de lijst van broekhoff-export 2005 staat ook de poisinous spider voor een inkoopsprijs van 78,- euro dus bedenk zelf dan maar wat een eerlijke prijs is...

Mokum-pyro

Registered User

ja, ik reken altijd gewoon op t dubbele, winst voor winkel/handelaar...

hmm ja
t word lastig, heeft er iemand een filmpjes voor me van het blok, of:pyrofreak_roder kan jij me wat meer over het blok vertellen.. ik geloof dat jij ook shows schiet en er dus vast wel eens 1 hebt gebruikt!

groeten

Bovenaan