100s red blossom in snowmoutain

sjemmie

Registered User
Zag bij "belangrijk transport vergunning Alpeco" een aantal blokken staan die momenteel worden verkocht onder 1.4G.

Nu zag ik daar een blok tussen staan waar ik nog niet van gehoort heb of vernomen heb.

Mijn vraag is:

"is hier een film van en of enig ander informatie"

betreft hier het blok >> 100s red blossom in snowmoutain.

bvd,

Sjemmie

xavier

Registered User
Red blossom in snow mountain : rode peony boekketten afwisselend met zilveren palmboom boeketten.
Dit was een leuke blok, maar is uitverkocht.

R0nNoZ

Registered User
Wat kost ie bij Alpeco? Ik heb een handelsprijs voorbij zien komen van €100..

Laatst bewerkt door een moderator:

micheel

Registered User
dit ziet er goed uit is dit nog steeds uitverkocht of mag het helemaal niet meer verkocht worden ( i.v.m. de 1.3 en1.4 regeling)

sjemmie

Registered User
Het lijkt er erg op dat dit blok verkeerd om is aan gestoken.(mad)
Grtz Skupje

Skupje, ik zelf heb ook alzo een vermoeden nu jij het vermeld, dat het verkeerd om aangestoken is. vast een kenner van vuurwerk geweest haha.

Moet je alleen even vermelden dat dit niet mijn filmpje is, deze is door een voor mij onbekende gemaakt en heb dit filmpje van een andere vuurwerk site gehaald.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Skupje, ik zelf heb ook alzo een vermoeden nu jij het vermeld, dat het verkeerd om aangestoken is. vast een kenner van vuurwerk geweest haha.

Moet je alleen even vermelden dat dit niet mijn filmpje is, deze is door een voor mij onbekende gemaakt en heb dit filmpje van een andere vuurwerk site gehaald.

kan me vergissen maar volgens mij is dit filmpje gemaakt tijdens een demo avond van alpeco.

sjemmie

Registered User
kan me vergissen maar volgens mij is dit filmpje gemaakt tijdens een demo avond van alpeco.

Ahhh dommm, je heb gelijk. ik had namelijk even een ander filmpje in mijn hoofd toen ik het schreef, na jouw antwoord ging ik hem even bekijken en ja, stom.

merci (win)

skupje

Registered User
Ook die mensen kunnen zich vergissen toch, lijkt mijn echt dat de finale eerst komt. Maar goed maakt ook niks uit, vind het een leuk blok maar hij moet dan wel anders om gaan!!!(roll)
Grtz Skupje

Laatst bewerkt:
Bovenaan