100 shots batterij

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Red Crackling

Guest
Ik geef je een beginnetje met dit foute Duitse foute filmpje (Verticaal verdulleme!)

Het zou heel goed kunnen. Maar ik besef me nu pas, dat alleen als ik een filmpje plaats, jullie het dan misschien zullen herkennen. Al die potten lijken zoveel op elkaar. En ik kan nog zoveel zeggen, maar zonder film heeft het weinig zin. Komen we er toch nooit achter.

R

Red Crackling

Guest
Geen idee of dat de insteek van meneer Red Crackling een grapje is of niet, 'crackling, willow, peony' =

deze misschien? Al zal deze wel schaars zijn in omloop gezien Alpeco al enkele jaren gestopt is met professioneel.

Dit is een prachtige cake/batterij, alleen denk het niet, omdat die binnen de minuut stopt. Maar de effecten zijn wel groot enzo.

raymondv

Registered User
Het zou heel goed kunnen. Maar ik besef me nu pas, dat alleen als ik een filmpje plaats, jullie het dan misschien zullen herkennen. Al die potten lijken zoveel op elkaar. En ik kan nog zoveel zeggen, maar zonder film heeft het weinig zin. Komen we er toch nooit achter.

Als je van de geposte filmpjes niet zeker weet of het hem wel of niet is heeft het weinig zin om verder te gaan, je komt er dan toch nooit achter.

R

Red Crackling

Guest
Als je van de geposte filmpjes niet zeker weet of het hem wel of niet is heeft het weinig zin om verder te gaan, je komt er dan toch nooit achter.

Ja, je hebt vast gelijk. In ieder geval bedankt voor de reacties. Wat raad je aan dan. De pot opnemen, of gewoon er van genieten en het laten gaan zo....

R

Red Crackling

Guest
Een eigen collectie samenstellen is het advies ;-) Mijn buurman heeft een dikke Porsche als je begrijp wat ik bedoel ....

Ongeveer ja :p De mooiste pot die ik zelf heb gekocht was de Full Sky van Lidu.

Maar goed, deze topic kan nu wel gesloten worden hoor :smiling:

R

Red Crackling

Guest
Ja hartstikke bedankt. Wel spannend hoor, misschien mogen we voortaan alleen vanaf 18.00u vuurwerk afsteken. Best wel spannend dus.

R

Red Crackling

Guest
https://www.youtube.com/watch?v=WMUtZcIfIt4

Het is deze pot niet hoor. Maar de tempo van de ballen, zo ging het bij de pot die ik gezien heb ook. Alleen de uitwerkingen waren anders, en het duurde misschien wel 5 minuten ofzo, misschien wel langer zelfs.

Maar bij deze cake zie je ook dat elke bal, het zijn allemaal rake klappen, behalve de crossettes dan. Die gaan geluidloos uit elkaar haast...

Deze pot heeft echt een overeenkomst, de harde ballen die snel achter elkaar de lucht inschieten, en de rake klappen.

Op de uitwerkingen en de lengte na dan....

Wel mooi om te zien dat je er bijna achter kan komen, zonder film. Jullie zijn slim hoor, haha.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
@Red Crackling.

Neem jij hem maar op als je buren ergens in je dorp hem dit jaar schieten......... Tot die tijd gaat dit topic op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan