100.000 White Horse Brand triple hearts

marcels

Registered User
hey vuurwerk verslaafden haha(win)

kheb dit jaar voor het eerst een mat ( de bovengenoemde)

is ie leuk? ik vertel het jullie morgen ook maar is er iemand online tell me please

wil best een foto hier neerzetten maar weet niet hoe dat moet tell me and i do

groetjes en iedereen een fijne jaarwisseling

Pyro Mike

Registered User
Volgens mij is dit een goeie!!!

Verder denk ik niet dat je nog veel reacties krijgt vóór 0.00 , of beter gezegd... Niks :p

3307

Registered User
Oud&nieuw is inmiddels voorbij en ik ben toch wel benieuwd naar de ervaringen van Marcels.

Foto uploaden kun je doen via bijvoorbeeld tinypic.com en vervolgens de link tussen
hier op het forum plaatsen.

shooterbomb

Registered User
Waar zit Horse Brand eigenlijk? Is dit een Europese importeur, of is het gewoon een fabriek in China die op order vuurwerk maakt?

Shooterbomb

Mattenfreak

Registered User
Heb er een foto van gezien en zoals in de topictitel ook al staat, is dit een "White Horse Brand".
Weer iets anders, de White Horse en de Horse Brand zijn bekend bij iedereen, maar de White Horse Brand heb ikzelf nog nooit eerder van gehoord. Je kan wel alles erop laten drukken wat je wilt, maar ik heb deze nog niet eerder gezien.

Misschien iemand ervaring met deze rol?

3307

Registered User
Hier foto`s van de rol uit de doos. Tot mijn grote verbazing is het niet een Triple Hearts rol zoals we die kennen van vroeger. Deze van White Horse Brand heeft gewoon aan het eind 3 eindbommen.
100k_Triple_Hearts.JPG

100k_Triple_Hearts_Eindbommen_2.jpg

100k_Triple_Hearts_Eindbommen.jpg

3307

Registered User
Ja dit is ook wel leuk ja. 3 keer een finale met een korte tussenpauze.
Om eerlijk te zijn vind ik dit zelfs leuker dan de 'traditionele' triple hart waarbij de eerste 2 bommen in de mat zitten verwerkt.

Tony

Administrator
Medewerker
Ja dit is ook wel leuk ja. 3 keer een finale met een korte tussenpauze.
Om eerlijk te zijn vind ik dit zelfs leuker dan de 'traditionele' triple hart waarbij de eerste 2 bommen in de mat zitten verwerkt.

Ik heb deze ook gezien afgelopen oud en nieuw en eerlijk gezegd is de originele triple heart die ik in 1999 heb kunnen filmen stukken beter. Dit duurt iets te lang en ze zijn niet echt hard.

3307

Registered User
Ik heb deze ook gezien afgelopen oud en nieuw en eerlijk gezegd is de originele triple heart die ik in 1999 heb kunnen filmen stukken beter. Dit duurt iets te lang en ze zijn niet echt hard.

Bedoel je dat de tussenpauze tussen de 3 eindbommen te lang duurt?
Want hoe is de rol zelf (dus niet de eindbommen), zit daar wel een lekker tempo in?

Bovenaan