100.000 klapper goede aankoop? Wie kan me helpen

trixx

Registered User
sinds gisteren heb ik nou ook een horse brand rol, alleen zonder het gekruiste rode lint, zit daar nog een verschil in?

Kobajo

FPM Filmer
sinds gisteren heb ik nou ook een horse brand rol, alleen zonder het gekruiste rode lint, zit daar nog een verschil in?

Denk dat het heel lastig is om daar antwoord op te krijgen, zoals eerder vermeld is het bijna onmogelijk geworden na te gaan of je een echte "horse brand" hebt of niet. En dan nog blijft de vraag of deze van goede kwaliteit is of niet.
De enige manier om daar achter te komen is door hem af te steken.

Lees ook onderstaande post:

Het probleem zit hem ook in het schenden van de merk recht.
In China hebben ze een aantal jaren geleden gemerkt dat Horse Brand een gewild merk is over de hele wereld. Dus wat gebeurt er dan, er gaan zo een 1500 fabrieken een horse brand papiertje op de rollen plakken waardoor je nooit meer weet of je een originele hebt. Wie zegt trouwens dat de originele nog bestaan, niemand die het weet want er zijn zoveel kopie's dat je het gewoon niet meer kan onderscheiden.

Sweet Laker

Registered User
Vorig jaar waren er rollen op de markt met een fake eindbom. De eindbom was erg groot van formaat en de rol voelt erg zwaar aan.

Dit kwam niet omdat er zoveel kruit in verwerkt zat, maar omdat er ipv kruit een leuk wit gipsen hart in zat. Pas hier dus voor op, want die maat van me kreeg hem voor 95 euro aangeboden en het is niet leuk als je eindbom op nieuwjaarsnacht niet knalt...

frankie1977

Registered User
dat er een gipsen hart in zit weet je nooit van tevoren het is illegaal spul dus dat risico loop je nu eenmaal.
ik zou dit jaar maar een andere dealer zoeken misschien dat je het dan niet hebt.

heeft hij een foto van de doos trouwens want als je mensen waarschuwt zou het ook fijn zijn als je een foto van de doos zou posten of een omschrijving ervan.

Laatst bewerkt door een moderator:

Sweet Laker

Registered User
Rol is teruggebracht en geld is teruggeven, goed geregeld dus.

De rol is nog dezelfde dag teruggebracht, dus weet niet of er een foto van gemaakt is.

Ik meen wel dat dit meerdere mensen was gebeurd en dat die het ook op dit forum hadden besproken. (ik meen in dit topic, maar kan het niet nakijken aangezien foto's hier geblokkeerd zijn: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/ratelbanden/3629-rollen-alpeco-2-a.html )

Laatst bewerkt:

frankie1977

Registered User
is in ieder geval iets meer info alleen is het mij nog niet duidellijk over dat gips en welke rollen precies uit het topic wat jij zegt blijkt dat je beter geen rollen van alpeco kunt hebben.

appiehappie

Registered User
Over het algemeen kan je je aan de connector 100K rollen van Alpeco geen buil vallen. Dus ik zou zeggen: waag de sprong.

En ik blijf persoonlijk hardnekkig bij mijn opvatting dat een hindoerol (entweder 1000 t/m 4000) áltijd te preferen is boven een 100K.

Bovenaan