10 minutes show van Pancake's oud en nieuw 2014/2015

Pancake77

Registered User
Dit jaar is de show uitermate geslaagd :) , met dank aan de filmcapaciteiten van vrouwlief :lub:
Mooi om te zien is ook zo nu en dan het schietveld, lekker rammen!

1. 8 x Titanium vulcano + blinkers( niet goed gegaan) + 2 x Amazon
2. 2 x The force
3. 2 x Triple treasure
4. 1 x Starflower
5. 2 x BigMomma, gevolgd door 2 x Royal Celebration, gevolgd door 2 x MegaMini
6. 2 x Cake A+B Wonderfull World, gevolgd door 2 x Immortal Gold, gevolgd door 2x New Moon
7. 1 x Cobra 120( cruel traction)
8. 1 x Spain fanstyle
9. 2 x Hypnotised + 2 x Blacklight + 1 x final fate ( na 2 rijen gestopt huh)
10. 4 x We like it + 4 x Salute cake 1 ( eentje ontploft), gevolgd door 4 x Ambush + 4 x Salute cake 1.( 1 post blijft staan door ontploffing)
11. 2 x Cake C+D Wonderfull World, gevolgd door 2x2 Beta&Kappa
12. 2 x Thunderking ( geaaid) + 2 x White Thunder + 1 x Hoogmoed ( helaas gehele cue niet afgegaan, maar merk je niks van in de show, later los geschoten)

Fearwind

Registered User
Gave show zeg! Stuk voor stuk mooie producten en boxen. :lub: Heb na dit te zien ook spijt van dat ik toch niet voor de cruel traction ben gegaan.

Lekker de ruimte heb je daar trouwens. Is het ver sjouwen met al het vuurwerk?

Pancake77

Registered User
Lekker de ruimte heb je daar trouwens. Is het ver sjouwen met al het vuurwerk?

Het voordeel van privé terrein, je kan een veiligheidsafstand inbouwen, ook maar goed ook bij de ontploffing van de salute cake, het was zo´n 50 meter.
Ik had alles om 16:00 op het schietveld staan onder zeil, om 00:00 alleen het sleuteltje op fire zetten en gaan met die banaan.:tounge:

Moontan

Moderator
Medewerker
Wow geweldig gedaan hoor!! Show loopt keurig door. En wat had jij mooi vuurwerk zeg. Alle top cake boxen vertegenwoordigd.
Mijn favoriet onderdeel van jouw show is de 2x immortal gold gevolgd door de new moon. Wat een spektakel in de lucht.

Pancake77

Registered User
Hier en daar zijn er een aantal seconden waar je een lege lucht ziet, daar ben ik minder tevreden over, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken.

Ja het vrouwtje had het afgelopen jaar een tikkeltje laten afweten met de camera, dus even een snelle cursus in de vooravond gegeven met enkele testcakes :hehe!:

Welke stukken ik persoonlijk het best geslaagd vond:
- De immortal golds vooraf gegaan door cake A&B van the wonderfull world inderdaad Fred
- De geweldige Cobra 120
- De finale met alle fluit en salute cakes welke richting de climax van de all at once cakes gingen.

zal nog fotokes van schietveld etc regelen

Bovenaan